جلسه ستاد هماهنگی برف روبی و مدیریت بحران بخش رودبار قصران به ریاست مهندس خشنودی بخشدار و با حضور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شمیرانات، نمایندگان شهرداری و دهیاران در سالن اجتماعات بخشداری برگزار گردید.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی بخشداری رودبار قصران ؛ مهندس خشنودی در جلسه هماهنگی مدیریت بحران با بیان این مطلب که مدیریت موفق بحران در زمان بارش برف مستلزم همکاری و هم افزایی تمامی دستگاه ها و نهاد های بخش است اظهار داشت: درمواجه با نزولات جوی باید با مدیریت شایسته و ارائه راهکارهای پیشگیرانه از بروز بحران جلوگیری نمود و بدین طریق از برکات و نعمات الهی به بهترین وجه بهره برد.
بخشدار رودبار قصران با تاکید بر اینکه معابر اصلی شهر نباید به هیچ عنوان بسته شوند خاطر نشان کرد : تامین مخلوط نمک و شن، آماده سازی ماشین آلات برف روبی و آماده باش کامل نیروهای اجرایی و عملیاتی نیز از موارد حائز اهمیت و لازم الاجرا می باشد .
وی در پایان افزود: پیگیری لازم جهت پیش بینی سهمیه سوخت ماشین آلات برف روبی در زمان بارش برف صورت پذیرد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه نمک به اندازه کافی ذخیره شده و سوخت ماشین آلات نیز تامین شده است تصریح کرد: عملیات بازگشایی راه ها به شکل شبانه روزی خواهد بود.

روابط عمومی بخشداری رودبارقصران

لینک کوتاه
جلسه ستاد هماهنگی برف روبی و مدیریت بحران رودبار قصران