بیمه پارسیان با هدف حفظ ارتباط مستمر با مشتریان، گسترش و تمرکز فعالیت آن ها، هدایت و تشویق مشتریان به استفاده بیشتر از خدمات بیمه، اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان نمود.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان، این شرکت با تکیه بر اصل مشتری مداری و احترام به حقوق بیمه گزاران خود اقدام به طراحی و راه اندازی باشگاه مشتریان کرده است که این خدمت در راستای حفظ و نگهداری مشتریان موجود، جذب مشتریان جدید و بالقوه بیمه ای، ایجاد ارتباطات دوسویه و فضای تعاملی برای کسب آگاهی از نیازها و خواسته‌های مشتریان، توسعه و خلق خدمات و محصولات جدید متناسب با نیازها و خواسته‌های مشتریان، ارایه پاداش های متنوع از طریق ایجاد زنجیره تأمین کاملی از خدمات گروه پارسیان و شرکای تجاری معتبر، ایجاد تجربه متمایز و جذاب برای اعضای باشگاه در ازای گسترش فعالیت ها در باشگاه و افزایش رضایت و وفاداری مشتریان روانه بازار شد.
در باشگاه مشتریان شرکت بیمه پارسیان، امتیاز بر اساس شاخص ها، وزن ها، سطوح امتیازی و سناریو های بیمه ای تعیین می شود و مشتریان به راحتی می توانند مطابق با امتیاز خود از مزایا و خدمات آن بهره مند گردند.
بیمه پارسیان امیدوار است در این باشگاه ضمن ایجاد محیطی گرم و با تعامل بیشتر، ارتباط نزدیکتری با مشتریان و بیمه گزاران خود برقرار کند.
علاقه مندان جهت ورود به باشگاه مشتریان می توانند به آدرس club.parsianinsurance.com مراجعه نموده و ضمن مشاهده سطوح امتیازی و نحوه کسب امتیاز از جوایز متنوع باشگاه استفاده نمایند.
 
 

لینک کوتاه
خدمات ویژه باشگاه مشتریان بیمه پارسیان حمایت از بیمه گزاران

اخبار مرتبط

نظرات شما