صبح امروز دو خودروساز بزرگ کشور با امضای هفت تفاهم‌نام میان شرکت‌هاب زیرمجموعه خود، رسماً همکاری مشترک را آغاز کردند؛ این تفاهم‌نامه‌ها پنج هدف اصلی را دنبال خواهند کرد.  

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایسنا، این مراسم در شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو (ایکیدو) با حضور مدیران عامل دو خودروساز بزرگ و مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه ایران‌خودرو و سایپا برگزار شد که ضمن آن هفت تفاهم‌نامه‌ همکاری میان این شرکت‌های زیر مجموعه به دنبال پنج هدف اصلی منعقد و امضا شد.
 
احمد رویایی- مدیرعامل شرکت ایکیدو- در این مراسم ضمن اشاره به رویکرد تعاملی این دو شرکت و ترسیم نقشه راه تقویت و تحول صنعت خودرو کشور، اظهار کرد: طی جلساتی که با مدیران عامل دو خودروساز بزرگ کشور داشتیم، در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری و همچنین ایجاد تحول در صنعت خودروسازی و انجام اقدامات لازم برای کاهش اثرات تحریم‌ها که مورد تاکید هر دو مدیر خودروساز بود، مراسم انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری بین شرکت‌های زیرمجموعه ایران‌خودرو و سایپا فراهم شد. با توجه به رویکرد تعاملی ایران‌خودرو و سایپا، نقشه راه تقویت صنعت خودرو کشور ترسیم و بر استفاده از ظرفیت‌های واقعی دو خودروساز بزرگ کشور، کاهش قیمت تمام شده محصول بر مبنای ارتقا کیفیت، تکمیل زنجیره تولید و همگام‌سازی با تکنولوژی پیشرفته و همچنین رفع تحریم‌ها تاکید جدی شد.

لینک کوتاه
همکاری‌های مشترک دو خودروساز بزرگ