رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد شهدای عملیات مرصاد گفت: به برکت خون شهدای مرصاد و شهدای ترور، حیله و دشمنی منافقان و حامیان آنها همچون گذشته به خودشان باز خواهد گشت.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یاد و خاطره شهدای سرافراز عملیات مرصاد را گرامی می دارم؛ ملت سربلند و شجاع ایران در تمام این سال ها علاوه بر ایستادگی در مقابل زیاده خواهی و ظلم دشمن خارجی در برابر خیانت و قساوت بی حد و مرز منافقین و محاربین داخلی نیز ایستاده است. افراد روسیاهی که برای انتقام گرفتن از مردم ایران از هیچ رذالتی دریغ نمی کنند و گاهی از دشمن خارجی نیز عداوت بیشتری علیه این آب و خاک به کار می بندند.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همان دشمنی که روزی علیه مردم ایران با دشمن بعثی متحد شد و علیه آنها بیرحمانه دست به جنایت زد، امروز دشمنی را با پیگیری خط تحریم و فشار اقتصادی و معیشتی به مردم ایران و همچنین بر هم زدن آرامش آنها در فضای مجازی پیگیری می کند.
 
قالیباف در پایان گفت: به برکت خون شهدای مرصاد و شهدای ترور، حیله و دشمنی منافقان، حامیان و همراهان و پشتیبانی کنندگان آنها همچون گذشته به خودشان باز خواهد گشت.

لینک کوتاه
قالیباف دشمنیِ دشمنان فشار اقتصادی آرامش مردم

اخبار مرتبط

نظرات شما