رئیس اتحادیه بارفروشان تهران از کاهش 10تا20 درصدی قیمت برخی از اقلام میوه و صیفی در میدان مرکزی میوه و تره بار خبر داد.

به گزارش نسیم اقتصاد، مصطفی دارایی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه قیمت میوه و صیفی در داخل میدان مرکزی میوه و تره بار در این هفته کاهش داشته است، گفت : در میدان مرکزی  گوجه‌فرنگی با قیمت هر کیلو 6 تا 10 هزار تومان ، پیاز سفید 5000 تا 6000  تومان، پیاز زرد 5500 تومان‌، سیب زمینی کهنه 6000 تا 7000 تومان  و سیب زمینی نو 10 تا 11 هزار تومان خرید و فروش می‌شود.
 
وی ادامه داد: توت فرنگی و زردآلو نیز 10 تا 20 درصد کاهش قیمت داشته است؛ به طوری که قیمت زردآلو از کیلویی 100 هزارتومان در روزهای گذشته به کیلویی 65 هزار تومان رسیده است.
 
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران اضافه کرد: در میدان مرکزی قیمت زردآلوی کاشان 30 تا 45 هزار تومان، توت فرنگی گرگان 30 تا 35 هزار تومان و توت فرنگی بهنمیربابلسر نیز 50 هزار تومان است.
 
به گفته وی اینکه این اقلام در مغازه ها با چه قیمتی فروخته می‌شود دست اتحادیه بارفروشان نیست و متولی مربوط به خود را دارد.
 
دارایی نژاد تصریح کرد: تعزیرات، بازرسان صمت، جهاد کشاورزی و اتحادیه بارفروشان در میدان مرکزی حضور دارند و بدون فاکتور هیچکس اجازه فروش بار ندارد. همچنین مغازه‌ها نیز می‌توانند بر روی فاکتور متحدالشکل اتحادیه  30تا 35 درصد سود خود را اعمال کنند.
 
وی در ادامه گفت: آلبالو و گیلاس نیز از هفته آینده وارد بازار می‌شوند. همچنین زردآلوی شیراز و سپس ارومیه ، یزد و استانهای دیگر  نیز به زودی به دست می آید.

لینک کوتاه
کاهش ۱۰ تا ۲۰ درصدی قیمت میوه صیفی میدان مرکزی نوبرانه‌ها بازار

اخبار مرتبط

نظرات شما