فرماندار شهرستان کلاله از توزیع 11 تُن میوه تنظیم بازار در این شهرستان در روزهای آتی منتهی به عید نوروز خبر داد.

به گزارش نسیم اقتصاد، فرهاد شیبک در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان کلاله که با حضور مدیران و مسئولان اقتصادی، بازار و اصناف برگزار شد با اشاره به ضرورت نظارت و کنترل قیمت اقلام و اجناس در روزهای پایانی سال، اظهار کرد: یکی از مهم ترین اقلام که باید کنترل قیمت در آن با دقت و جدیت پیگیری صورت بپذیرد میوه شب عید است.
 
وی با بیان اینکه به منظور تنظیم قیمت میوه شب عید، 11 تُن میوه تنظیم بازار در شهرستان کلاله توزیع خواهد شد، افزود: در این راستا 6 تُن پرتقال و پنج تُن سیب در روزهای آتی در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.
 
فرماندار شهرستان کلاله با تاکید بر اینکه درخواست جدی ما نظارت کامل بر بازار در روزهای پیش رو با تمام ظرفیت های موجود نظارتی است، خاطرنشان کرد: تیم های نظارتی کلیه اقلام مصرفی شب عید از قبیل پوشاک، آجیل و میوه سطح شهر را مورد نظر و کنتزل قرار داده و با هر گونه گران فروشی در بازار به صورت قانونی برخورد کنند.
 
شیبک همچنین از توزیع بیش از 31 هزار و 200 کیلوگرم مرغ منجمد، 5 هزار کیلو گوشت، روزانه سه تا 6 تُن مرغ گرم، 237 هزار کیلو برنج به منظور تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد و گفت:  42 هزار و 740 کیلو گرم روغن، 46 هزار و 910 کیلوگرم شکر و روزانه 2 هزار کیلوگرم تخم مرغ نیز به همین منظور در سطح شهرستان کلاله توزیع شده است.
 
وی با بیان اینکه در دو ماه اخیر 57 پرونده احتکار و گران فروشی برای اصناف متخلف در شهرستان کلاله تشکیل شده است، ادامه داد: این پرونده ها مبلغی بالغ بر 6 میلیارد ریال ارزش ریالی داشته اند که به متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

لینک کوتاه
توزیع میوه تنظیم بازار

اخبار مرتبط

نظرات شما