نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از انحصار در مجموعه‌های خودرو سازی کشور گفت:نارضایتی مردم موجب بازدید شخص رئیس جمهور از ایران‌خودرو شد.

به گزارش نسیم اقتصاد، اقبال شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به بازدید سرزده رئیس جمهور از شرکت ایران خودرو و صدور دستوراتی در جریان این بازدید گفت: اقدام رئیس جمهور در بازدید از شرکت ایران خودرو و صدور دستوراتی برای حل مشکلات در این صنعت اقدامی مفید و قابل تقدیر و حمایت است.
 
عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نارضایتی مردم موجب بازدید شخص رئیس جمهور از ایران‌خودرو شد ، افزود: یکی از نکاتی که آقای رئیس‌جمهور به آن اشاره داشت این بود که باید مشکل مدیریتی در حوزه صنعت خودروسازی رفع شود، واقعیت این است که اگر این مشکل حل شود، مشکلات دیگر در ادامه کار حل خواهد شد و ما شاهد بهبود وضعیت تولید خودرو در کشور خواهیم بود.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیس جمهور در جریان این بازدید بر رفع انحصار در حوزه تولید خودرو تاکید داشت. انحصار موجب شده، امروز شاهد تولید خودروهای بی کیفیت و با قیمت بالا باشیم که این وضعیت موجب اعتراض مردم شده است.
 
شاکری خاطرنشان کرد: امروز وضعیت بد خودروسازی در کشور نه تنها اعتراضات مردمی را در پی داشته بلکه موجب اعتراض و ناراحتی مسئولان در سطوح مختلف نیز شده است و حتی رهبر معظم انقلاب نیز به این وضعیت انتقاد و اعتراض داشته اند.
 
وی افزود: بازدید شخص رئیس جمهور از شرکت ایران خودرو نشان دهنده اهمیت این مسئله است که مسئولین در سطوح مختلف نسبت به وضعیت صنعت خودرو در کشور معترض هستند و ما امیدواریم با اجرای دستورات رئیس‌جمهور و فرصت دو ماهه‌ای که مجلس به آقای فاطمی امین برای اصلاح در سیستم مدیریتی شرکت های خودروسازی داده وضعیت صنعت خودرو در کشور بهبود یابد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیستم مدیریتی کشور اظهار داشت: سیستم مدیریتی ایران خودرو و سایپا باید اصلاح شود.

لینک کوتاه
نارضایتی مردم آیت‌الله رئیسی ایران‌خودرو رفع انحصار خودرو

اخبار مرتبط