رشد قیمت پراید سرانجام متوقف شد و در حالی که پراید 111 که در دو روز 8 میلیون تومان رشد قیمت را تجربه کرده بود امروز یک میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه می کند.

به گزارش نسیم اقتصاد، اقتصادآنلاین نوشت: قیمت انواع خودروهای پر تیتراژ در بازار امروز اندکی کاهش قیمت را تجربه کرد. هرچند که فعالان بازار اعتقاد دارند نوسانات اخیر قیمت به معنی بلاتکلیف بودن بازار خودرو است و افزایش روزانه قیمت دوباره روز دیگر پس گرفته می شود!

گزارش میدانی از بازار خودرو نشان می‌دهد که قیمت سمند ال.ایکس در بازار امروز دوشنبه 11 بهمن با یک میلیون تومان افزایش قیمت به 270 میلیون تومان رسید.

امروز قیمت برخی انواع پژو کاهش قیمت را تجربه کردند. در بازار تهران پژو 206 تیپ دو یک میلیون تومان عقب نشینی کرد و به 269 میلیون تومان رسید.

بهای پژو پارس هم با 2 میلیون تومان عقب نشینی به 279 میلیون تومان رسید. قیمت پژو 206 تیپ پنج امروز بدون تغییر ماند و با همان نرخ 323 میلیون تومان معامله می‌شود.

در این میان قیمت خودروی دنا چند روز است که بدون وقفه صعود می کند. امروز قیمت خودروی دنا معمولی 2 میلیون تومان دیگر رشد کرد و به 373 میلیون تومان رسید. این خودرو ظرف 3 روز 10 میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است.

قیمت پراید امروز بعد از دو روز صعود سرانجام نزولی شد. قیمت پراید 131 امروز با یک میلیون تومان عقب نشینی کرد و 173 میلیون تومان رسید و بهای پراید 111 هم که ظرف دو روز 8 میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده بود امروز یک میلیون تومان کاهش داشت و با نرخ 189 میلیون تومان معامله می شود.

قیمت تیبا امروز یک میلیون تومان کاهش داشت و به 180 میلیون تومان رسید و قیمت تیبا دو پلاس هم با کاهش دو میلیون تومانی قیمت، با نرخ 201 میلیون تومان معامله می شود.

 قیمت ساینا هم در سه روز گذشته 6 میلیون تومان کاهش داشته است و امروز با قیمت 195 میلیون تومان معامله می شود.  کوئیک دنده‌ای هم امروز یک میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و با بهای 195 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

 

لینک کوتاه
ریزش گسترده قیمت‌ها بازار خودرو

اخبار مرتبط

نظرات شما