مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: امروز باید با تعریف و تبیین خطمشی دهساله، مسیری را دنبال کنیم که تا یک دهه آینده هر ایرانی بهنوعی فعالیت فولاد مبارکه را بشناسد و به آن افتخار کند.
به گزارش
نسیم اقتصاد به نقل از خبرنگار فولاد، محمدیاسر طیبنیا مدیرعامل فولاد مبارکه در جلسه کمیته عالی تحول و تدوین استراتژی برند این شرکت اظهار کرد: استراتژی، اهداف و چشمانداز فولاد مبارکه بهخوبی باید در جامعه تبیین شود و روایتی که از این شرکت میشود بهگونهای باشد که هر ایرانی به فولاد مبارکه افتخار کند.
وی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم شرکت فولاد مبارکه تحقق توسعه پایدار در کشور است، افزود: این هدف به روایتی نیاز دارد که به شکلگیری فولاد مبارکه با همت جهادگران در اوج حملات دشمن در دوران دفاع مقدس بازگردد، چراکه پایه و اساس توسعه، با صنعت فولاد آغاز میشود و نیاز است روایت این صنعت مادر بهدرستی به جامعه منتقل شود.
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اهمیت روایتگری از تأسیس بزرگترین فولادساز کشور در سطح جامعه خاطرنشان کرد: امروز پس از گذشت چند دهه از تأسیس شرکت فولاد مبارکه، نیاز به روایتِ صنعتی داریم که در کوران حملات جهانی به ایران اسلامی راهاندازی شد و اکنون هم در جنگ اقتصادی، توانسته توسعه صنعتی کشور را رقم بزند؛ این روایت برای هر ایرانی غرورآفرین و خواندنی است؛ چراکه در غیر این صورت نمیتوان بهخوبی نقش فولاد مبارکه را به جامعه شناساند.
فولاد مبارکه درصدد سرعت بخشی به چرخش صنعت کشور است
وی با بیان اینکه اقدامات شرکت فولاد مبارکه متناسب با چالشهای اصلی در کشور است، اذعان داشت: تأسیس بزرگترین نیروگاه خورشیدی در کشور برای عبور از بحران برق و رفع معضل آب در فلات مرکزی ایران توسط فولاد مبارکه نشان میدهد که این واحد صنعتی درصدد عبور از موانع موجود در کشور بوده و نیاز است که روایت این اقدامات مهم به جامعه اطلاعرسانی شود تا بهتدریج شاهد شکلگیری نگاهی واقعی نسبت به مجموعه فولاد مبارکه باشیم.
طیبنیا با بیان اینکه در گام نخست باید نگاه مدیران و کارکنان فولاد مبارکه به نقش این شرکت در توسعه کشور تغییر کند، تصریح کرد: با تغییر نگاه سازمانی، این پیام باید درونیسازی شود که شرکت فولاد مبارکه علاوه بر قدرتمند بودن، معین اقشار ضعیف جامعه است و با اشتغالزایی، دانشمحوری و حمایت از شرکتهای دانشبنیان درصدد سرعتبخشی به چرخش صنعت کشور است.
نقش کارگروه برندینگ فولاد مبارکه در شکلگیری تفکر کارکنان و جامعه درباره استراتژیهای شرکت
وی در ادامه اضافه کرد: روایت اهداف و اقدامات شرکت فولاد مبارکه نباید صرفا روی کاغذ باشد بلکه باید به هویت مدیران، کارمندان و کارگران تبدیل شود، در جامعه استانی تسری یافته و تا 10 سال آینده این تفکر که فولاد مبارکه همراه صنعت و اقتصاد کشور بوده و هست در کل کشور نهادینه شود.
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به نقش برندینگ در تفکر علمی، سازماندهی و استراتژی شرکت فولاد مبارکه عنوان داشت: نقش کارگروه برندینگ فولاد مبارکه در شکلگیری تفکر کارکنان و جامعه نسبت به استراتژیهای این شرکت ممتاز است که در همین راستا باید تفکر جامعه را تغییر داد و این مسیر نیز باید از مدارس و دانشگاهها آغاز شود.
کاری کنیم که هر ایرانی به فولاد مبارکه افتخار کند
وی بیان کرد: برگزاری تورهای دانشآموزی و دانشجویی و نهادینهسازی تأثیر شرکت فولاد مبارکه در رشد و توسعه پایدار کشور همراه با ترویج آرا و نظرات اساتید دانشگاه میتواند منجر به تقویت حس غرور و افتخار ملی از فعالیتهای شرکت فولاد مبارکه شود.
طیبنیا در پایان با اشاره به اینکه برند کارخانههای برخی از کشورها از خود آن کشورها شناختهشدهتر است، گفت: امروز باید با تعریف و تبیین خطمشی دهساله این هدف را دنبال کنیم که تا یک دهه آینده هر ایرانی بهنوعی فعالیت فولاد مبارکه را بشناسد و به آن افتخار کند و تغییر این نگرش با اقدامات بنیادین در گروههای مختلف ذینفعان سازمان محقق خواهد شد.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
شرکت پتروشیمی اروند با حمایت از شرکتهای دانشبنیان داخلی، برای نخستین بار در کشور... 19 آبان 1402
معاون برنامه ریزی و کسب و کار هلدینگ خلیج فارس از افتتاح پتروشیمی گچساران در آینده... 19 تیر 1402
به گفته دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق میزان مهاجرت نیروی کار ایرانی به عراق... 12 تیر 1402
نظرات شما