در چند سال اخیر بحران های در هم تنیده ای که عمدتا ریشه اقتصادی داشته و دارند، کشور را در موقعیت حساسی قرار داده است. کارشناسان بر این باورند که ریشه این مشکلات بغرنج، نه فقر منابع اقتصادی بلکه ضعف مدیریتی و همچنین فساد در سطح برخی مدیرانِ میانی در دولت است.

به گزارش نسیم اقتصاد، شرایط موجود، به ویژه بحران معیشتی که  در سالهای اخیر دامن گیر مردم شده، آسیب های اجتماعی متعددی را به دنبال داشته است. خواسته مردم در جهت مبارزه با فساد و امید به برون رفت از بحران اقتصادی موجود، با کمک ساختار سیاسی جدید را می توان از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور فساد ستیز و مردمی دید.
 
آنچه امروزه ایران ما به آن نیاز دارد، حضور مدیران لایق، سالم، متعهد و انقلابی است؛ کسانی که از بدنه و از جنس همین مردم اند و سوابقشان نشان می دهد که نه تنها برج عاج نشین نبوده اند، بلکه بهترین سالهای عمرشان را صرف خدمت به مردم و ارزش های نظام کرده اند؛ چه آن زمان که در جبهه های جنگ، دست شسته از جانِ شیرین، از مرزهای این آب و خاک دفاع کردند و چه پس از آن که از راه خدمت مسئولانه در ارکان مختلف نظام کوشیدند حافظ ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس باشند.
 
بسیاری از این افرادِ متعهد، متخصص و انقلابی در چند سال اخیر فرصت حضور در رده های بالای مدیریتی و بهره مند کردن کشور از تجربیات و تخصص خود را نداشته اند، و «مجید شمسی راد» از جمله همین مدیران است...
 
وی مدت 27 سال در شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان خدمت کرده است، او دانش آموخته اقتصاد در مقطع دکتری از دانشگاه تهران و نماینده تجاری ذوب آهن در کشور عراق بوده است.
 
 مهندس شمسی راد، به جز دانش و تجربیات گفته شده، در دهه های اخیر،  به اشکال مختلف و در جایگاه های متعددِ مربوط به مجموعه صنعتی ذوب آهن اصفهان خدمت کرده است. با توجه به عزم دولت سیزدهم مبنی بر فساد ستیزی و ارتقای وضعیت اقتصادی کشور از طریق بکارگیری مدیران متعهد، انقلابی و جوان در راستای منویات رهبری در خصوص گام دوم انقلاب، جا دارد از پتانسیل و ظرفیت های افرادی همچون مهندس شمسی راد در بخش مدیریت کلان کشور استفاده شود.
 
او فرزندِ شهید زنده جانباز 70 درصد قطع نخاع سردار حاج عباس شمس است...

لینک کوتاه
مدیر انقلابی گمنام