وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: از نظرات صاحب نظران، ذینفعان و نخبگان دانشگاهی و صنعتی در طرح آمایش استفاده می کنیم.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از شاتا، سیدرضا فاطمی امین در جلسه شورای اداری شهرستان فسا با بیان این مطلب، افزود: شهرستان فسا دارای ظرفیتهای بسیاری به ویژه در حوزه نیروی انسانی است.
 
وی اضافه کرد: با نیازسنجی از شهرستان فسا و استفاده از ظرفیت عظیم نیروی انسانی تحصیل کرده این شهرستان روی ریل پیشرفت قرار می‌گیرد.
 
طرح وزارت صمت برای حل حجم زیادی از مشکلات شهرستان‌های کشور‌
 
وزیر صنعت معدن و تجارت از طرح آمایش در وزارتخانه برای کل کشور خبر داد و گفت: با عملیاتی شدن و اجرای طرح آمایش، حجم زیادی از مشکلات شهرستانها در کشور حل می شود.
فاطمی امین افزود: در اجرای این طرح اصرار داریم که از نظرات تمامی صاحب نظران، ذینفعان و نخبگان دانشگاهی و صنعتی استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: با شروع این طرح ظرف چند ماه آینده تصویری مثبت تر و امیدوارکننده از آینده فسا ساخته می شود و با توجه به نیروی انسانی تحصیل کرده فراوان درفسا، می‌توانیم از این ظرفیت در بخش صنعت معدن و تجارت و دیگر قسمتها بهره مند شویم.
«وزیر صمت» در ادامه سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان فارس از واحد‌های صنعتی و ظرفیتهای شهرستان فسا بازدید به عمل آورد و در جلسه شورای اداری فسا با حضور حمید رصا ایزدی «رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان فارس» ، حجت اله فیروزی« نماینده مردم شریف فسا در مجلس شورای اسلامی» و مدیران شهرستان فسا حضور یافت.

لینک کوتاه
طرح وزارت صمت مشکلات شهرستان‌های کشور

اخبار مرتبط

نظرات شما