گزارش منتشر شده از عملکرد پنج ماهه امسال گروه صنعتی ایران‌خودرو بیانگر آن است که میانگین تحویل روزانه محصولات این مجموعه به 1800 دستگاه رسیده و براین اساس توانسته تعداد خودروهای تحویلی به مشتریان را در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد افزایش دهد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایسنا، براساس گزارش عملکرد پنج ماهه امسال، ایران‌خودرو از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه 186 هزار و 677 دستگاه خودروی سواری به تولید رسانده و میانگین تحویل روزانه محصولات ایران خودرو 1800 دستگاه بوده که با وجود تعطیلات کرونایی و تابستانی، این عدد در برخی روزها به بالغ بر 3000 دستگاه نیز رسیده است.

 
آمار ارائه شده به سازمان بورس نشان می‌دهد که از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه، در مجموع  169 هزار و 956  دستگاه خودرو در گروه صنعتی ایران‌خودرو تولید شده است که از این تعداد برای 162 هزار و 144 دستگاه فاکتور فروش صادر شده و 7812 دستگاه از محصولات تولیدی در پنج ماهه ابتدایی سال جاری تجاری نشده است.
 
ایران‌خودرو مدعی است که "با اتخاذ رویکرد افزایش سهم برند خود در محصولات تولیدی،‌ درصدد است تا ضمن ارتقای کیفیت محصولات، نسبت به تنوع‌بخشی به آن و تولید با برند ملی اقدام کند."

لینک کوتاه
آمار تحویل روزانه ایران‌خودرو

اخبار مرتبط

نظرات شما