ضمن تبریک پیشاپیش سال نوی خورشیدی، به استحضار میرسانیم جشنواره فروش بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی دیجیتال (طرح رازمان) از 22آذرماه 1399 آغاز و در تاریخ 21 اسفندماه سال جاری به کار خود پایان داد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از برداشت روز، این جشنواره که در گام اول و به شکل اختصاصی برای اعضای محترم شبکه فروش بیمه رازی طراحی شده بود، با استقبال قابل توجهی مواجه شد و تعداد 260نفر از نمایندگان در آن به فروش بیمه‌نامه‌های آتش سوزی دیجیتال اقدام نمودند که تعداد 166 نفر از این عزیزان به باشگاه‌های دریافت جوایز راه یافته و تعداد 5286 فقره بیمه‌نامه توسط ایشان صادر شد‌.
 
در این جشنواره مطابق طراحی‌های ابتدایی، فرد برتر وجود نداشته و همه اعضای محترم امکان حضور در مراتب بالاتر و دریافت جایزه براساس عملکرد خود را داشتند؛ بنابراین در جداول فوق صرفا افرادی که در بالاترین سطح جشنواره (باشگاه 20درصدی‌ها) قرار گرفتند با 2شاخص تعداد بیمه‌نامه و مبلغ حق بیمه تولیدی و در دو جدول معرفی می شوند‌.
 
در بررسی های به عمل آمده، میزان عملکرد و مشارکت برخی شعب قابل توجه بود که 6شعبه برتر براساس میزان حق بیمه تولیدی و درصد نمایندگان فعال، در جدول انتهایی قابل مشاهده هستند.

 



در پایان ضمن تقدیر از مشارکت و همکاری همه فعالان این جشنواره، امیدواریم در سال جدید و همزمان با برگزاری جشنوار‌های دیجیتال، شاهد برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف اعضای محترم شبکه فروش در راستای توسعه کسب‌وکار دیجیتال خود باشیم.
 
همراز؛ اکوسیستم خدمات دیجیتال بیمه رازی
 
جدول شعب
 
 

 
جدول نمایندگان
 
 

لینک کوتاه
جشنواره فروش دیجیتال رازمان ایستگاه پایانی

اخبار مرتبط