به گزارش نسیم اقتصاد، رضا صفاری، سرپرست شرکت کاشی و سرامیک الوند طی پیامی 29 بهمن روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی را به جامعه صنعتگران و تولیدکنندگان تبریک گفت. در این پیام آمده است:
اقتصاد مقاومتی روشی برای بحران زدایی و مقابله با تحریم های داخلی و خارجی است. کارآفرینی نیز به معنای خلاقیت در کار و ایجاد فرصت‌های اقتصادی و تولیدی است. از این رو جامعه‌ای که در بستر اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی حرکت می‌کند، جامعه‌ای پویا و فعال است که می‌تواند از ظرفیت های موجود در کشور استفاده کرده و به رشد و ثبات اقتصادی برسد. از این رو اتخاذ تدابیر و راهبردهای اقتصادی مناسب و سازگار با شرایط فرهنگی بومی و نیازهای عمومی جامعه نقشی مهم و اساسی در پیشبرد اهداف اقتصادی و سیاسی آن جامعه ایفا میکند که این امر به جهت برون رفت از بحران های اقتصادی داخلی و خارجی و مقابله با تحریم ها با تاکید رهبر معظم انقلاب بسیار حائز اهمیت است و به همت کار آفرینان موفق حرکت نظام اقتصادی کشور به سوی بومی سازی بخش عمده ای از تولیدات عملیاتی شده است.
بر همه تولیدکنندگان و کارآفرینان عرصه اقتصادی لازم است تا اقتصاد مقاومتی را در کار و صنعت خود پیشه ساخته و از وابستگی به منابع خارجی بکاهند. شرکت کاشی و سرامیک الوند مفتخر است که با پیش رو قرار دادن این راهبرد توانسته تا حدود زیادی از وابستگی به منابع خارجی کاسته و از منابع و ظرفیت های داخلی در جهت تولیدات خود بهره جوید. از جمله این اقدامات می توان به داخلی سازی و جایگزینی مواد و قطعات خارجی با نمونه های داخلی، بهینه سازی و توسعه تجهیزات و ماشین آلات با دانش تخصصی سازمان به جای تامین از خارج، بومی سازی منابع اولیه مورد استفاده در تولید کارخانجات، ارائه برنامه های خاص در راستای اقتصادی مقاومتی و ... نام برد.
در پایان ضمن تشکر از همه ی کار آفرینان  و تولیدکنندگان، امید است که با همت همه جانبه مسئولین و مردم تلاش شود تا زیرساخت های اقتصادی کشور توسعه یافته و هر روز شاهد رشد تولید و اقتصاد، ثروت آفرینی و شکوفایی کشور عزیزمان ایران باشیم.
 
رضا صفاری
سرپرست کاشی و سرامیک الوند
 
«روابط عمومی شرکت کاشی و سرامیک الوند»

لینک کوتاه
سرپرست شرکت کاشی سرامیک الوند اقتصاد مقاومتی کارآفرینی

اخبار مرتبط

نظرات شما