مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات به مشاغل خسارت دیده از کرونا در این استان، برای بیمه شده ها تا 15 شهریور و برای افراد فاقد بیمه تا پایان این ماه تمدید شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ پروانه نیک مرام اظهار داشت: تاکنون سه هزار و 502 پرونده دریافت تسهیلات کرونا با پنج هزار و 198 نفر اشتغالزایی که در سامانه کارا ثبت نام کرده بودند به بانک‌های استان معرفی شده است.
 
وی افزود: تسهیلات درخواستی این تعداد پرونده افزون بر 494 میلیارد ریال بوده است که از این میزان 34 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بانک های پرداخت کننده تسهیلات شامل بانک انصار، بانک پارسیان، بانک تجارت، رفاه کارگران، سپه، صادرات ایران، ملت، ملی ایران بوده اند.
 
با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از واحد های تولیدی استان، 2 هزار و 250 میلیارد ریال تسهیلات حمایتی برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا اختصاص یافت.
 
مبلغ این تسهیلات 120 میلیون ریال به ازای هر شاغل بیمه شده برای کسب و کار های آسیب دیده و  160 میلیون ریال به ازای هر شاغل بیمه شده برای واحد هایی که به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیل شده اند، است.
 
 14 رسته شغلی از جمله مراکز تولید و توزیع غذاهای آماده، مراکز گردشگری، حمل و نقل عمومی، تولید و توزیع پوشاک، مراکز توزیع آجیل و خشکبار، باشگاه ها و مجتمع های ورزشی، آموزشگاه های رانندگی و دیگر موارد مشمول تسهیلات حمایتی در مقابل آسیب های شیوع ویروس کرونا هستند.

لینک کوتاه
تمدید مهلت ثبت نام تسهیلات مشاغل کرونا کهگیلویه و بویراحمد

اخبار مرتبط

نظرات شما