خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم پنج هزار و 700 میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به ثبت رسید و سهام بانک پارسیان 550 میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از اقتصاد آنلاین،؛ در ساعت 10:10 جمع صف‌های خرید به حدود هفت هزار و 200 میلیارد تومان رسید و ارزش کل صف‌های فروش هزار و 400 میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به پنج هزار و 800 میلیارد تومان می‌رسد.
 
تا این ساعت بیشترین سفارش در صفوف خرید «وپارس»، «شپنا» و «وآیند» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک پارسیان  553 میلیارد تومان تقاضای خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «برکت»، «خگستر» و حق تقدم «بزاگرس» در نوبت انتظار است؛ گفتنی است حجم صف معدنی دماوند (کدما) به نزدیک پنج درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.
 
ارزش 10 صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع سه هزار و 400 میلیارد تومان (47 درصد کل) و 10 صف فروش برتر 850 میلیارد تومان (60 درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 81 نماد و حجم صف‌های فروش در 24 نماد بیش از 10 میلیارد تومان بوده است.
 
"بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای دو هزار و 200 میلیارد تومان است و پس از آن گروه "فرآورده‌های نفتی" قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن هزار و 60 میلیارد تومان می‌شود. از سویی دیگر گروه "مواد و محصولات دارویی" با فشار فروش 300 میلیارد تومانی همراه است.
 
این جدول حدود 40 درصد از هشت هزار و 600 میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع 9 هزار و 400 میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 92 درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به 18 هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

لینک کوتاه
صف خرید ۵۵۰ میلیارد تومانی سهام بانک پارسیان

اخبار مرتبط

نظرات شما