مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام اینکه برای تطبیق محصولات تولیدی با استاندارهای جهانی برنامه داریم، گفت: به سمت استاندارد یورو پنج حرکت کردیم و برند پژو را با نشان ایران خودرو بزودی روانه بازار خواهیم کرد.

به گزارش نسیم اقتصاد، فرشاد مقیمی در نشست با وزرای صمت و دفاع در محل ایران خودرو، با بیان این مطلب اظهار داشت: با فعال سازی قطعه سازان در راستای نهضت ساخت داخل، 100 هزار نفر از نیروهای تعلیق شده قطعه سازان مجددا به کار برگشتند و حتی قطعه سازان توانستند 12 هزار نیروی جدید را به کار بگیرند.

مدیرعامل ایران خودرو افزود: تعامل شفاف و سازنده با تامین کنندگان قطعات و ملزومات مثمر ثمر بوده است، اقدامات این قشر یادآور همان ایثارگری های دوران جنگ است.

حدود 1000 میلیارد تومان از بدهی های خود را از محل منابع داخلی به تامین کنندگان پرداخت کردیم.

قیمی عادلانه شدن پرداخت ها به تامین کنندگان را از دستاوردها دانست و بیان کرد: حدود 1000 میلیارد تومان از بدهی های 120 روزه خود را از محل منابع داخلی به تامین کنندگان توانستیم کاهش دهیم.

وی همچنین ادامه داد: نقشه راه محصول، نقشه راه موتور و گیربکس را تدوین کردیم، نقشه راه گیربکس را به تایید هیات مدیره رسانده ایم.
اولین ون گازسوز را با موتور ملی به زودی به بازار عرضه خواهیم کرد

مدیرعامل ایران خودرو در پایان با اعلام اینکه اولین ون گازسوز را با موتور ملی به زودی به بازار عرضه خواهیم کرد، گفت: رونمایی از کامیونت جدید با موتور یورو چهار را در برنامه کار داریم.

منبع: پرشین خودرو

لینک کوتاه
برند پژو نشان ایران خودرو روانه بازار

اخبار مرتبط