نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران از صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد.

به گزارش نسیم اقتصاد، رضا اردکانیان وزیر نیرو به همراه وزیر برق سوریه و معاون وزیر برق عراق این رویداد را افتتاح کردند. در آیین گشایش اینن رویداد همچنین نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران نیز حضور داشتند.

بیش از 500 مشارکت‌کننده در رویداد برق ایران با عنوان تجاری «IIE» حضور دارند. غیر از شرکت‌های داخلی، در این دوره از نمایشگاه 36 شرکت از 13 کشور آلمان، ایتالیا، چین، روسیه، فرانسه، ژاپن، انگلستان، اسپانیا، سوئیس، بلژیک، ترکیه، فنلاند و لبنان حضور و مشارکت دارند.

به گفته اعضای ستاد برگزاری یکی از ویژگی‌های نمایشگاه امسال رشد چهار برابری حضور شرکت‌های دانش‌بنیان است که در این رویداد بین‌المللی 41 شرکت دانش‌بنیان تولیدی و نوپا به ارائه آخرین دستاوردهای خود در حوزه صنعت برق پرداختند.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ایران تا دوازدهم آبان‌ماه از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.

لینک کوتاه
رویداد بزرگ صنعت برق ۱۹ ساله