امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون: نقشه راه شعب بانک توسعه تعاون با تبیین مدل‌ کسب‌وکار مشخص می‌گردد.

به گزارش نسیم اقتصاد، امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان چهارمحال و بختیاری که عصر امروز به‌منظور بررسی و سنجش میزان کارایی، اثربخشی و تحقق کمی و کیفی عملکرد با توجه به برنامه ابلاغی سال 98 در محل ساختمان ستادی میرداماد این بانک برگزار شد گفت: فعالیت‌های تخصصی این بانک در لایه‌های مختلف قابل‌تفکیک است و مدل‌های کسب‌وکار بانک با ارائه راهبرد برای هر فعالیت، درمجموع نقشه راه شعب بانک را مشخص می‌نماید.

عصارزاده نظام برنامه‌ریزی و عملکرد این بانک راجریانی پیوسته و پویا عنوان نمود که موارد بهبود و اصلاح فرآیند در این سیستم هم‌زمان با عملیات صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به تدابیر صورت گرفته بانک برای بهبود عملیات تجهیز منابع گفت: حجم فعالیت و اندازه بانک طی سه سال اخیر با متوسط رشد سالیانه 40 درصدی در همه شاخص‌ها مواجه گردیده و با رعایت جنبه‌های بهره‌وری، قیمت تمام‌شده پول نیز کاهش‌یافته است که در تقویت توان توسعه‌ای بانک اثرگذار بوده است.

عصارزاده با بررسی عملکرد این استان گفت: شعب استان چهارمحال و بختیاری در اکثر شاخص‌ها رشدی متوازن محقق نموده است و با برخورداری از حدود 1.6درصد امکانات شعبه‌ای بانک توسعه تعاون، در سال 97رشد 11درصدی در شاخص تجهیز منابع و رشد 46درصدی در صدور ضمانت‌نامه را محقق نموده است.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: طی هجده ماه اخیر 1100میلیارد ریال تسهیلات به تعاون گران و کارآفرینان استان چهارمحال و بختیاری پرداخت‌شده که یک درصد تسهیلات اعطایی بانک را تشکیل می‌دهد.

وی افزود: تسهیلات پرداختی استان در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری به میزان 336میلیارد ریال بوده است.

گفتنی است در این جلسه حسن شریفی مدیر امور طرح و برنامه، احمد محمدی مدیر امور شعب و علی یکتا مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه تعاون ابعاد تخصصی عملکرد استان چهارمحال و بختیاری را بررسی نمودند و بهرام عزیزی مدیر امور شعب استان چهارمحال و بختیاری، معاونین استان و روسای شعب توضیحاتی در خصوص برنامه‌های پیش رو ارائه دادند.

 

لینک کوتاه
نقشه راه شعب بانک توسعه تعاون مدل‌ کسب‌وکار