قیمت انواع پراید در بازار بالاخره به نیمه کانال 40 میلیون تومان رسید.

به گزارش نسیم اقتصاد، پرفروش‌ترین و ارزان‌ترین خودرو در بازار ایران طی چند هفته اخیر کاهشی قابل توجه را در نیمه اول سال تجربه کرده است.پراید در اولین روزهای پس از پایان تعطیلات نوروزی به قیمت 50 میلیون تومان در بازار عرضه شد اما در اولین روزهای پاییز حتی به قیمت 45 میلیون و 500 هزار تومان نیز به فروش رسیده است.

بسیاری از فعالان بازار قیمت مناسب برای پراید 111 را که می تواند منجر به ترغیب حضور مشتریان در بازار شود، در محدوده 42 تا 44 میلیون تومان می دانند.

یکی از فعالان بازار در این خصوص گفت: در این محدوده قیمتی هنوز خریدار هست و خیلی ها حاضرند با این قیمت خودروی پراید را بخرند، قیمت تحویل کارخانه پراید 39 میلیون و 681 هزار تومان است.

امروز در بازار قیمت هر دستگاه پراید هر چند 46 میلیون تومان اعلام شد اما فعالان بازار می گویند قیمت ها در روزهای آتی رو به کاهش است.بر این اساس قیمت سایپا131 حدود 41 میلیون و 500 هزار تومان و قیمت سایپا 132 برابر با 42 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است. سایپا 151 نیز 42 میلیون و 300 هزار تومان در بازار فایل شد.بسیاری از فعالان بازار معتقدند در صورت کاهش نرخ پراید به کمتر از 45 میلیون تومان، روند ریزشی قیمت این خوذرو و تطبیق آن با قیمت کارخانه تندتر از قبل خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه
قیمت پراید عقب‌نشینی

اخبار مرتبط

نظرات شما