​بانک صادرات ایران در سه ماهه اول سال 98، قریب به 9 هزار فقره وام قرض‌الحسنه در بخش مسکن روستایی و اقشار ویژه پرداخت کرد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک طی سه ماهه اول سال جاری با اعطای 8 هزار و 876 فقره تسهیلات به ارزش بالغ بر دو هزار و 924 میلیارد ریال برای حمایت از مسکن اقشار ویژه (خانواده‌های محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران)، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، نوسازی بافت‌های فرسوده، حوادث قهری و احداث حمام در مناطق کمتر توسعه یافته روستاهای کشور تخصیص داده است.
 
این حمایت‌ها طی سال‌ گذشته نیز در همین بخش‌ها در چارچوب برنامه‌های اقتصاد مقاومتی ادامه داشته به نحوی که طی سال 97 تعداد تسهیلات حمایتی مذکور به 19 هزار و 164 فقره به ارزش بیش از 10 هزار و 195 میلیارد ریال رسید.
 
بانک صادرات ایران در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در سه ماهه اول سال 98 حدود 61 هزار فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش نزدیک به 112 هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به بخش‌های مختلف جامعه از قبیل ازدواج، مشاغل خانگی و ... پرداخت کرده است.  
 

این بانک در مجموع از ابتدای سال 97 تا پایان خرداد 98، بیش از 358 هزار فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش بالغ بر 402 هزار میلیارد ریال به بخش‌های مذکور اعطا کرده است.

لینک کوتاه
پرداخت ٩ هزار فقره تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران بخش مسکن

اخبار مرتبط

نظرات شما