صبوری از راه‌اندازی سامانه هوشمند اطلاع‌رسانی قطعی‌های احتمالی برق «شهاب» در استان تهران خبر داد.

به گزارش نسیم اقتصاد، حسین صبوری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، با بیان اینکه سامانه هوشمند اطلاع‌رسانی قطعی‌های احتمالی برق «شهاب» به‌صورت اپلیکیشن و وب سایت، توسط امور هماهنگی فوریت‌های برق راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: این سامانه بر اساس اطلاعات مکانی، طراحی و پایه‌گذاری شده است و با برقراری ارتباط میان سیستم‌های مشترکان، GIS و سیستم ثبت حوادث، امکان رویت خاموشی‌های با برنامه احتمالی به‌ویژه برنامه قطعی‌های احتمالی ناشی از مدیریت اضطراری بار در این سامانه را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این طرح از اقدامات موثر در جهت رضایت مشترکان و احترام به حقوق آنان است، گفت: این طرح در راستای سیاست‌های ابلاغی شرکت توانیر در حوزه اطلاع‌رسانی و پاسخگویی انجام شده و مشترکان می‌توانند با دریافت اپلیکیشن تلفن همراه و با مراجعه به وب سایت شرکت و درج شماره اشتراک برق و یا جست‌وجوی مکانی موقعیت مورد نظر، برنامه خاموشی‌های احتمالی آتی را دریافت کنند.

صبوری در ادامه تصریح کرد: در راستای تکریم و رضایت‌مندی مشترکان پایتخت و به‌منظور کنترل کیفیت خدمات ارائه شده از طریق اعمال مدیریت علمی و کارآمد، سامانه تکریم و نظرسنجی نیز راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: این سامانه با در نظر گرفتن شاخص‌های تاثیرگذار، سنجش میزان رضایت‌مندی مشترکان در حوزه بهره‌برداری را محقق می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ افزود: در تابستان امسال قابلیت پاسخگویی به حدود 100 درصد از تماس‌ها توسط سامانه 121 محقق شده است و در صورت وجود خاموشی ناشی از محدودیت در شبکه بالادستی یا مدیریت اضطراری بار، امکان پاسخگویی هوشمند به مشترکان بر اساس موقعیت خطا و محدوده خاموشی فراهم شده است.

گفتنی است، در امور فوریت‌های برق 121، با توجه به راه‌اندازی سیستم نظرسنجی و ارسال پیام کوتاه، در خصوص کیفیت خدمات ارائه شده در حوزه بهره‌برداری، از مشترکان شهر تهران بازخورد دریافت و نتایج به منظور بهبود فرآیند فعالیت‌ها، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه
اطلاع‌رسانی قطعی برق سامانه «شهاب»