بازار خودروهای وارداتی در هفته‌ای که گذشت، روند پرنوسانی داشت، این در شرایطی است که طبق شنیده‌ها روند ترخیص خودروهای مانده در گمرک آغاز شده است

به گزارش نسیم اقتصاد، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: در شرایط فعلی سوناتا هیبرید، 790 میلیون تومان از سوی فروشندگان عرضه شده است.سانتافه با قیمت 980 میلیون تومان در بازار خرید و فروش ‌شد.توسان هم با قیمت 830 میلیون تومان در بازار موجود است.

النترا در حال حاضر 540 میلیون تومان از سوی فروشندگان به خریداران عرضه می‌شود.در خانواده کیا هم سورنتو رشد قیمتی داشته است؛ به‌طوری‌که این خودرو با قیمت یک میلیارد و 30 میلیون تومان در دسترس خریداران قرار دارد.

اسپورتیج و سراتو نیز به ترتیب با قیمت‌های 840 میلیون و 570 میلیون تومان عرضه می‌شوند.اپتیما هم‌ 870 میلیون تومان از سوی فروشندگان قیمت خورده است.

فروشندگان برای تویوتا RAV4 مدل 2018، در حال حاضر 980 میلیون تومان قیمت تعیین کرده‌اند. لکسوس NX نیز با قیمت یک میلیارد و 650 میلیون تومان قابل‌خریداری است. میتسوبیشی ASX هم طی هفته‌ای که گذشت با قیمت 850 میلیون تومان در بازار حضور داشت. تالیسمان هم در حال حاضر با قیمت 880 میلیون تومان قابل‌خریداری است. نیسان جوک نیز در اولین هفته از خرداد98 ثبات قیمتی را به نسبت هفته گذشته تجربه کرد و با قیمت 650 میلیون تومان در بازار خریدوفروش شد. همچنین خریداران می‌توانند کمری هیبرید را هم با پرداخت 850 میلیون تومان در اختیار بگیرند.

لینک کوتاه
روزهای پرنوسان قیمت خودروهای وارداتی اسپورتیج سوناتا سانتافه