استاندار کهگیلویه وبویراحمد روند ارائه تسهیلات توسط بانک‌های خصوصی را در استان مثبت ارزیابی کرد و در این خصوص گفت: هم اکنون در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید عملکرد بانک‌ها رصد می شود.

علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با نسیم اقتصاد؛ با بیان اینکه بانک‌های خصوصی می‌توانند در زمینه ایجاد اشتغال و رونق تولید تاثیر زیادی داشته باشند، یاد آورشد: درحال حاضر بانک‌ها به ویژه بانک های خصوصی اساس رونق استان هستند و همکاری آن ها، تاثیر بسزایی در ایجاد اشتغال داشته است.
وی درادامه حمایت از تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی را ازاهداف اصلی دولت برشمرد و گفت: به منظور تحقق این سیاست، بانک‌ها باید پشتوانه تولید بوده و تسهیلات خود را در حمایت از این حوزه متمرکز کنند.
وی با بیان اینکه کشور نیازمند سرمایه گذاری است و بخش خصوصی بدون کمک بانک‌ها نمی‌تواند سرمایه گذاری کند، افزود: ماموریت ما برای کشورمان که خواسته مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است، ایجاد اشتغال است لذا باید سیستم اداری، بانک های خصوصی و ... با تعامل بیشتر به کمک تولید بیایند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر تزریق هدفمند منابع مالی به واحدهای تولیدی گفت: در صورتی که واحدی توانایی تولید نداشته باشد نباید پول بیت‌المال را بانکها در آن بریزند. چرا که باید به دنبال راه‌اندازی واحدهای دارای پتانسیل و ظرفیت تولید و اشتغال باشیم.

لینک کوتاه
همكاري مثبت بانك های خصوصی بخش توليد عملكرد بانك ها