رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: استعفایی در سال‌های ریاست جمهوری آقای روحانی مطرح نبوده است.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: کشور ما همانطور که بار‌ها مقام معظم رهبری فرمودند: و قانون اساسی تاکید کرده قدرت بر اساس نظر و رای مردم است و حافظ تداوم این نظام هم همین مردم هستند.

واعظی افزود: بزرگترین سرمایه ما مردم است و هر کسی بخواهد غیر از این صحبت کند به نظر من بیراهه رفته است. اخیراً شنیدم که یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت هم مصاحبه کرده و گفته است مردم چه کاره هستند. مردم همه کاره هستند و ما نمی‌توانیم بدون نظر مردم و اینکه مردم از ما چه می‌خواهند هر کاری بکنیم. اگر مردم از حکومت و دولت انتظاراتی دارند نه اینکه خود را محور بدانیم و بگوییم مردم خودشان را با ما تنظیم کنند.

وی در مورد اینکه در مصاحبه‌ای گفته شده خاتمی به روحانی گفته اگر نمی‌توانی کشور را اداره کنی استئفا بده، گفت: من این نقل قول را تایید نمی‌کنم. به نظر بنده کسانی که آقای روحانی را می‌شناسند، می‌دانند که اگر آقای روحانی رئیس‌جمهور نبود و به عنوان یکی از شخصیت‌های سیاسی بود و شرایط کشور سخت می‌شد ایشان کسی است که با تمام وجود می‌آمد مسئولیت می‌پذیرفت بر اینکه مشکلات مردم حل شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: هیچ استعفایی در این سال‌های ریاست جمهوری آقای روحانی مطرح نبوده است.

لینک کوتاه
استعفایی ریاست جمهوری روحانی