نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: حقوق و عیدی بازنشستگان فولاد پردخت نشده است. چند روز است این عزیزان در استانداری‌ها تجمع می‌کنند.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حقوق بهمن ماه بازنشستگان فولاد و عیدی آنها پراخت نشده است مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه سال 97، بودجه‌ای برای حقوق بازنشستگان صنعت فولاد مشخص کرده است اما گویا ما می‌خواهیم برای دولت هزینه درست کنیم. چند روزی است که عزیزان بازنشسته در استانداری‌ها تجمع می‌کنند. تذکر من این است که هر چه سریع‌تر حقوق بهن ماه، اسفند ماه و عیدی این عزیران را پرداخت کنید.

نماینده مردم فلاورجان خطاب به رئیس جمهور تاکید کرد: شما قول دادید که آنقدر رفاه ایجاد کنید که مردم احتیاجی به یارانه نداشته باشد. الان بیچارگانی هستند که به نان شب خود محتاج هستند. یارانه پیش کش! حداقل اجازه دهید این نان خالی که در سفره‌های مردم بود، به دست مردم برسد.

موسوی لارگانی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی و رئیس جمهور در مورد کشاورزان استان اصفهان گفت: این کشاورزان خسارت خشکسالی شدیدی را تجربه کرده‌اند. وزارت جهاد از آنها شماره حساب گرفته است اما حاضر نشده است حتی یک ریال به آنها خسارت بدهد. این عزیزان حق خودشان را می‌خواهند.

لینک کوتاه
تذکر موسوی‌لارگانی پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد