مدیر عامل شرکت سایپا با اشاره با لزوم افزایش اصلاح قیمت خودرو گفت تلاش می شود تا در قیمت های جدید نیز جذابیت های لازم لحاظ شده و منافع خریداران در نظر گرفته شود.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از عصر ایران، محمد رضا سروش در حاشیه افتتاح نمایشگاه خودروی تهران در جمع خبر نگاران در مورد افزایش قیمت خودر و خاطر نشان کرد: موارد مربوط به قیمت و فروش خودرو زیر قیمت تمام شده زیان هنگفتی را به شرکت وارد کرده است و لذا امیدوارم تا چند روز آینده قیمت گذاری جدید لحاظ شود.

وی ادامه داد: ما نمی توانیم زیر قیمت تمام شده خودرو بفروشیم و این اقدام باعث شده تا در 9 ماهه اخیر با زیان اساسی مواجه شویم.

سروش در پاسخ به سوالی در زیمنه اینکه فکر نمی کنید افزایش قیمت باعث انصراف خریداران شود گفت: افزایش قیمت ها با جذابیتهایی برای خریداران ارایه می شود و تلاش شده تا منافع آنها نیز در این زمینه لحاظ شود.

وی در زمینه کاهش تولید خودروهای رنو و ارایه خودرهای جایگزین نیز خاطر نشان کرد: طرح های جایگزینی اعلام شده است اما در کنار آن در حال بررسی خودرونای جایگزین دیگری غیر از موارد ذکر شده هستیم که این موضوع تا یکماه آینده به جمع بندی می شد.

مدیر عامل سایپا رپاسخ به سوال عصر ایران در زمینه ارایه خودروهای جدید به بازار نیز گفت:با توجه به محدودیت ها تمرکز بر محصولات ساخت داخل بالا است و لذاپروژه اس پی100 که متوقف شده بود دوباره راه اندازی شده و تا اواخر سال محصول جدید آن تکمیل و به بازار عرضه می شود.

لینک کوتاه
مدیر عامل سایپا افزایش قیمت جذابیت اعلام زمان ورود خودروهای جدید

اخبار مرتبط

نظرات شما