نخستین سامانه پیامکی بیمه مرکزی صبح امروز با حضور رییس کل، اعضای هیات عامل و مدیران این نهاد حاکمیتی افتتاح شد.
به گزارش
نسیم اقتصاد، این سامانه با هدف دریافت پیام ها، شکایات و دیدگاه های مردمی و ارائه پاسخ در سریع ترین زمان ممکن در بیمه مرکزی راه اندازی شد.
در آیین افتتاح این سامانه، رییس کل بیمه مرکزی با تشریح اهمیت استقرار یک مرکز قدرتمند و جامع پاسخگویی در نهاد ناظر نسبت به توسعه آن تاکید و رهنمودهایی را به کارکنان این سامانه ارائه کرد.
بر اساس این گزارش، شهروندان می توانند در ساعات غیراداری و روزهای تعطیل از طریق تماس با شماره تلفن این سامانه (2342) اطلاعات بیمه ای مورد نیاز خود از قبیل اطلاعات شبکه فروش شرکت های بیمه و ارزیابان خسارت بیمه ای، میزان حق بیمه ی بیمه اجباری شخص ثالث، نحوه و مدارک مورد نیاز دریافت خسارت در بیمه های اتومبیل، شرایط و فرآیند اخذ مجوز کارگزاری بیمه، نمایندگی بیمه و ارزیابی خسارت بیمه ای را به صورت مکانیزه و از طریق پیامک دریافت کنند.
گفتنی است این سامانه در راستای مصوبه حقوق شهروندی در نظام اداری و با هدف بهبود سطح پاسخگویی بیمه مرکزی به مردم و دسترسی آسان ایشان راه اندازی شده و قادر است تمامی اطلاعات مربوط به انواع بیمه نامه، شفاف سازی اطلاعات و رفع ابهام های بیمه ای را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
اپلیکیشن «بام» بانک ملی، در آخرین بهروزرسانی خود، خدمات مربوط به افتتاح حساب ارزی و... 2 اردیبهشت 1403
بانک ملی ایران امکانی را فراهم کرده تا مشتریان بدون مراجعه به شعب بانک و یا احراز هویت... 19 آذر 1402
با حضور رئیس سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق(ساتبا) نیروگاه خورشیدی از... 16 آذر 1402
وزیر راه و شهرسازی کشورمان که به عنوان رئیس کمیسیون همکاریهای مشترک اقتصادی ایران و... 15 مهر 1402
متقاضیان تسهیلات طرح «مروارید» بانک ملی ایران می توانند به صورت غیرحضوری و در کوتاه... 17 مرداد 1402
متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودروهای داخلی تا فردا 29 اردیبهشت مهلت... 28 اردیبهشت 1402
نظرات شما