دادستان کل کشور از وزارت اطلاعات خواست دستگاه‌های اقتصادی را رصد کند و گفت: اطلاعاتی داریم که نفوذی‌ها در بخش‌های مختلف اقتصاد کشور تلاش می‌کنند تا ضربه دشمن را کاری کنند.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایرنا، «محمدجعفر منتظری» افزود: باید هرچه توان داریم برای همکاری با مراکز تولیدی و صنعتی بگذاریم و اگر تخلف دارند ضمن رسیدگی به آن از تعطیلی کارخانه یا بیکاری کارگران جلوگیری کنیم.

منتظری تصریح کرد: ما در یک جنگ جدی دشمن قرار گرفته‌ایم که هم اقتصاد کشور، هم ارزش‌های دینی و انقلابی و هم امنیت ما را هدف ‌گرفته است.

وی ادامه داد: بخش‌های مختلف، باید جاسوسی را جدی بگیرند؛ زیرا دشمن در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده است.
«جاسوسانی که امریکا، رژیم صهیونیستی و عوامل منطقه‌ای آنها در بخش‌های مختلف کشور و دستگاه‌های گوناگون جاسازی کرده‌اند، 2 کار انجام می‌دهند. اول اینکه جاسوسِ انتقال خبرند و تخلیه اطلاعاتی می‌کنند و دیگر اینکه بستر موردنظر دشمن را فراهم می‌کنند؛ به گونه‌ای که جاسوس در یک دستگاهی راه پیدا می‌کند و به نحوی عمل می‌کند که دشمن بتواند به اهداف خود برسد».

وی وظایف وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی را رصد خائنان دانست و از دادستان‌ها خواست در این زمینه با دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی همکاری‌های لازم را داشته باشند.

منتظری اضافه کرد: ابزار اطلاعاتی در اختیار قوه قضاییه نیست. قوه قضاییه براساس قانون اساسی و قوانین عادی وظایفی تعریف شده دارد اما باید از نیروی انتظامی، اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات حمایت و پشتیبانی شود تا آنها بتوانند با اتکا به دستگاه قضایی کار‌ خود را انجام دهند.

لینک کوتاه
دادستان کشور جنگ جدی دشمن وزارت اطلاعات جاسوسی بخش اقتصادی