عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: «باید شورای عالی سه قوا به تصمیم نهایی در مورد حجم نقدینگی، ارزش پولی و ارتباط ایران با سایر کشورهای جهان برسند تا بتوان برای رونق مجدد گردشگری برنامه ریزی‌های لازم را انجام داد.»

 به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از برنا؛ افزایش چندپله‌ای قیمت ارز موجب تحت تأثیر قراردادن بسیاری از صنایع از جمله صنعت گردشگری کشور شده است.

بالا رفتن قیمت بلیت های هواپیما، هتل و ... موجب شده که بسیاری از افراد قید مسافرت‌های پایان تابستان را بزنند .باید این نکته را در نظر گرفت که جامعه تشکیل شده از چند گروه مالی است. همانطور که نمی‌توان گروه متوسط به پایین و فقیر جامعه را نادیده گرفت؛ نمی‌توان به نیازهای دیگر گروه‌ها بی اعتنا بود. برای مثال گروه متوسط و روبه بالا چادر زدن در خیابان و پارک ها در سفرهای تفریحی شاید گزینه آخرشان باشد حال باید از مسوولان پرسید که با توجه به قیمت های اوج گرفته ؛قشر متوسط باید برای مسافرت رفتن خود چه نوع برنامه ریزی کنند تا تنها چند روز کوتاه به دور از مشغله‌های ذهنی، کارهای روزانه و دود و ترافیک شهر در کنار خانواده خود لحظه‌ای تنها زندگی کنند.

لینک کوتاه
بلیت بلیت هواپیما تعطیلات قیمت بلیت

اخبار مرتبط

نظرات شما