مردی که می خواست با ترامپ رقابت کند، حالا به اتهام تلاش برای خروج غیر قانونی از کشور در بار عدسی که از کشور صادر می شد، دستگیر شده است.او پیش تر نیز در زمان مرخصی از زندان برای فرار از ایران اقدام کرد اما در عمان دستگیر شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از خبرآنلاین، شهرام جزایری مرد خبرساز دهه هشتاد انگار بنا ندارد دست از تلاش برای حضور رسانه ای بردارد .

 وی در حالی در بار عدس دستگیر شده است که پیش تر با حضور در خبرآنلاین، مصاحبه ای مفصل درباره آینده کرد اما نه اشاره ای کرد به برنامه اش برای خروج از ایران و نه ممنوع الخروجی از کشور.

 در توضیح دلایل زندانی شدن تاکید کرده بود : من به جرم اخلال در نظام اقتصادی در زندان نبودم. داستان به ماجرای  کارت سربازی و اتهامات غیر اقتصادی بر می گشت. اما این ها فایده ندارد. شما شهرام جزایری واقعی را 10 یا دوازده سال دیگر خواهید شناخت.
فرار شهرام جزایری از کشور

وی کسی است که ادعا دارد شهرام جزایری که در دهه هشتاد محاکمه شد وجود خارجی ندارد و او نه به دلیل اتهامات اقتصادی که به دلیل جنبه اجتماعی پرونده اش ، سیزده سال در زندان ماند.
 وی پیشتر نیز در مصاحبه با خبرآنلاین بزرگترین افتخارش را تایید خوش حسابی​‌اش از سوی بالاترین مرجع قضایی می​‌داند، در پایان 13 سال دوره حبسش، هنوز هم می‌گوید که «بی گناه» بوده و از اینکه در مراسم بدرقه‎اش در زندان از سوی رئیس وقت، به او «شال کسوت» هدیه شده، بغض می‌کند. جزایری که می‌گوید در تمام این سالها ظهرهای عاشورا و تاسوعا به همه زندانیان اوین نذری داده، از نماز غفیله خواندن و استخاره کردن‌​های پیاپی اش می گوید و در پاسخ به اینکه «واقعا تا این حد مذهبی هستید؟» می گوید: مگر بدون توسل هم می‌توان 300 میلیارد تومان را در سال 74 مدیریت کرد؟ زیمنس هم معتقدترین کاتولیک بود. بیل گیتس هم فرد مذهبی ای است.

لینک کوتاه
تلاش ناکام شهرام جزایری ترامپ