نسیم اقتصاد- مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان تهران گفت: محدودیتی در عرضه اقلام اساسی در بازار وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری  نسیم اقتصاد به نقل از خبرنگاران جوان، حمید رضا خلیلی مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به آخرین وضعیت تنظیم بازار اقلام اساسی در ایام پایانی سال، اظهار کرد: جهاد کشاورزی استان به همراه شرکت های وابسته اعم از پشتیبانی امور دام و بازرگانی غله برای تعادل بخشی قیمت اقلام اساسی و برقراری تساوی میان عرضه و تقاضا اقدام به تامین و توزیع کالاهای اساسی از جمله برنج، تخم مرغ، مرغ منجمد، گوشت منجمد و میوه در میادین میوه و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های بهاره در 5 نقطه استان کرده است.

وی با اشاره به اینکه محدودیتی در عرضه اقلام اساسی در بازار وجود ندارد، افزود: با توجه به حباب کاذب قیمت تخم مرغ در بازار از مردم تقاضا داریم که برای تامین این کالا به مراکز میادین میوه و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای و بهاره مراجعه کنند.

خلیلی نرخ مصوب هر شانه تخم مرغ در مراکز توزیع 12 هزار و 600، هر کیلو گوشت مرغ 6 هزار و 200 و برنج در ارقام مختلف 2 هزار و 600 تا 5 هزار و 600 تومان اعلام کرد.

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان تهران ادامه داد: با توجه به سودجویی دلالان و احتکارکنندگان مبنی بر عرضه اقلام اساسی با قیمت های غیر واقعی در بازار از بازرسین اتاق اصناف و تعزیرات تقاضا داریم که با متخلفان برخورد کنند.

به گفته وی؛ هیچ گونه محدودیتی در توزیع اقلام اساسی در مراکز تعیین شده وجود ندارد و به هر میزانی که تقاضا وجود داشته باشد؛ اقدام به توزیع این اقلام در بازار خواهیم کرد.

خلیلی درباره آخرین وضعیت توزیع میوه شب عید در بازار بیان کرد: طبق روال سال های گذشته اقدام به خریداری و ذخیره سازی دو رقم سیب و پرتقال با کیفیت در سردخانه کرده ایم که در نهایت از 20 اسفند میوه های ذخیره سازی شده در میادین میوه و تره بار و شهرستان های تابع استان توزیع خواهد شد.

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی ادامه داد: کمیته راهبردی پس از قیمت گیری از سازمان صنعت و معدن و مراکز تعیین کننده، قیمت مصوب سیب و پرتقال ذخیره سازی شده را اعلام خواهد کرد.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه نمایشگاه بهاره مصلی از 25 دی فعالیت خود را آغاز کرده است، یادآور شد: 4 نمایشگاه دیگر در مناطق حکمیه، بوستان ولایت، ارم و خاوران از 9 اسفند آغاز به فعالیت خواهد کرد.

لینک کوتاه
توزیع میوه‌شب عید از ۲۰ اسفند در بازار

اخبار مرتبط

نظرات شما