نسیم اقتصاد- سخنگوی شرکت ملی نفتکش با اشاره به پیدا شدن جسد یکی از مفقودین حادثه برخورد نفتکش ایرانی با کشتی چینی گفت:این پیکر به بندر شانگهای رسیده و ایرانی بودن آن تایید شده است.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از ایسنا، محسن بهرامی در نشست خبری که امروز برگزار شد، با اعلام خبر فوق افزود: در حادثه برخورد نفتکش ایرانی با کشتی چینی 32پرسنل نفتکش ایرانی مفقود شدند که سی نفر ایرانی و دو نفر بنگلادشی هستند.
وی ادامه داد: روز گذشته یک پیکر پیدا شد و امروز به بندر شانگهای رسیده است. لباسی که تن این پیکر بوده لباس ضخیم بوده که پیدا کردن و پوشیدن آن به زمان نیاز دارد، متاسفانه صورت این پیکر سوخته و فقط ایرانی بودن آن تایید شده است. از چینی‌ها درخواست ارسال عکس کرده‌ایم که البته هنوز عکسی ارسال نشده است.
سخنگوی شرکت ملی نفتکش ایران با تاکید بر اینکه جست و جو برای پیدا کردن مفقودین ادامه دارد، افزود:منتظر کم شدن حریق هستیم تا به داخل کشتی وارد شویم، زیرا احتمال دارد افرادی داخل کشتی محبوس شده باشند.
بهرامی ادامه داد: به احتمال کم ممکن است افرادی در موتور خانه محبوس شده و زنده باشند زیرا موتور خانه حدود 14متر زیر آب است.
وی درمورد قایق های نجات توضیح داد: کشتی دو قایق نجات داشت. با توجه به عکس‌ها قایق نجات سمت چپ سوخته و قایق نجات سمت راست که تصادف از همین سمت صورت گرفته در عکس مشهود نبود و احتمال دارد مورد استفازه قرار گرفته باشد. اگر استفاده کرده باشند تا دو ماه می‌توانند در این قایق زنده بمانند.
 

لینک کوتاه
محسن بهرامی نفتکش ایرانی پیکر

اخبار مرتبط

نظرات شما