نسیم اقتصاد- نتایج مطالعات شرکت گسترش انرژی پاسارگاد روی میدان شادگان به شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و نتایج مطالعات شرکت اویک روی میدان سپهر به شرکت ملی نفت ایران ارائه شد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از شانا، قرار است مطالعات توسعهای میدان نفتی شادگان از سوی 2 شرکت روسی تاتنفت و زاروبژنِفت و شرکت ایرانی تنکو به زودی به مناطق نفتخیز ارائه شود تا با بررسی کامل طرحهای مطالعاتی ارائه شده از سوی شرکتهای روسی و ایرانی، مذاکره های قراردادی توسعه میدان نفتی شادگان با شرکتی که بهترین پیشنهاد را داشته است نهایی شود.
بر اساس اعلام شرکت ملی نفت ایران، شرکت گسترش انرژی پاسارگاد و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، 11 بهمن ماه 1395 با هدف مطالعه سه میدان کرنج (مخازن آسماری، پابده و خامی)، پارسی (مخزن آسماری) و شادگان (مخازن آسماری و بنگستان)، تفاهمنامه همکاری و قرارداد محرمانگی امضا کرده بودند.
شرکت اویک هم امروز (28 آذرماه) طرح پیشنهادی و برنامه جامع توسعه (MDP) میدان نفتی سپهر را به معاون امور مهندسی و توسعه شرکت ملی نفت ایران ارائه داد. این دو شرکت، 19 اردیبهشت امسال در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با هدف مطالعه میدان سپهر تفاهمنامه همکاری امضا کرده بودند.
 

لینک کوتاه
شرکت گسترش انرژی پاسارگاد میدان شادگان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نتایج مطالعات شرکت اویک میدان سپهر

اخبار مرتبط

نظرات شما