نسیم اقتصاد- سمینار کسب و کار الکترونیک در بانک قرض الحسنه مهر با حضور محسن پدرام رییس و توکلی و تلیکانی اعضای هیات مدیره به همراه روسای دوایر حسابداری و بودجه، روابط عمومی و بازاریابی و فن آوری اطلاعات و ارتباطات مدیریت شعب استان ها در محل ساختمان ادارات ستاد مرکزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر، توسعه بانکداری الکترونیکی، کاهش و حذف الزام افراد برای مراجعه به شعب بانک، کاهش استفاده از ابزارهای کاغذی در انجام عملیات بانکی، افزایش کیفیت و راندمان سیستم‌های دریافت و پرداخت و ... از جمله اهداف برگزاری این همایش بود.
توسعه فعالیت های بازاریابی در زمینه اشاعه خدمات الکترونیکی، تلاش برای معرفی بهتر خدمات الکترونیکی بانک، مدیریت دانش و اطلاعات، روش‌شناسی سیستم‌های الکترونیکی، ارزیابی آمادگی الکترونیکی و شکاف دیجیتالی، گسترش فعالیت بانکی از طریق تلفن همراه و اینترنت، سلامت و بهداشت الکترونیک، راه حل‌های الکترونیکی سازمانی (سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک، مدیریت زنجیره تأمین الکترونیک، تدارکات الکترونیک، و …)، نوآوری و انتشار فناوری اطلاعات از محورهای مطرح شده در سمینار کسب و کار الکترونیک است.
شایان ذکر است، در این همایش، نجدی مدیر امور استان ها، ترکیان رییس اداره کل حسابداری و بودجه، انصاری جعفری رییس اداره کل فن آوری اطلاعات و ارتباطات، اقدامی رییس اداره کل سازمان و برنامه ریزی و محبوبه رنجبر رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی نیز حضور داشتند.
 

لینک کوتاه
بانک قرض الحسنه مهر سمینار کسب و کار الکترونیک