اینفوگرافیک/ مهمترین اقدامات رئیس جمهور شهید که...
عملکرد سهساله دولت سیزدهم در حوزه تجارت خارجی، نشان میدهد تحولات...7 خرداد 1403
نسیم اقتصاد- دومین اجلاس سراسری مدیران مشتری مدار کشور روز یکشنبه 19 آذر 96 در محل کتابخانه ملی نهاد ریاست جمهوری با حضور جمعی از مدیران و صاحبان صنایع دولتی و خصوصی برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین پس از انجام ارزیابی های اعلامی، این شرکت موفق به دریافت نشان ملی مشتری مداری شد.
گفتنی است این همایش ملی با عناوین برنامه ای هم چون شناخت مشتری و شناسایی انتظارات آنها به بررسی راهکارهای مناسب در جهت ارتباط با مشتری، تبیین جایگاه حمایت از حقوق مصرف کننده ، برگزاری پنل های آموزشی و تخصصی در حوزه CRM و باهدف معرفی و قدردانی از پیشگامان این عرصه برگزار گردید.
ضمنا در راستای رسالت اصلی این رویداد با توجه به مسئولیت خطیر حمایت از مردم آسیب دیده زلزله زده غرب کشورزنگ همدلی این عزیزان با حضور حداکثری رسانه های ملی و فراملی نواخته شد.
عملکرد سهساله دولت سیزدهم در حوزه تجارت خارجی، نشان میدهد تحولات چشمگیری در این... 7 خرداد 1403
وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم تکمیل 250 هزار واحد باقیمانده مسکن مهر را متعهد شده... 7 خرداد 1403
مرکز آمار اروپا اعلام کرد صادرات پسته ایران به اتحادیه اروپا در سه ماهه نخست سال جاری... 7 خرداد 1403
براساس اطلاعات مرکز پژوهشهای مجلس درخصوص عملکرد دولت دوازدهم تولید نفت ایران به دلایلی... 7 خرداد 1403
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به رکود سنگین در بازار طلا از احتمال افزایش... 7 خرداد 1403
متناسبسازی حقوق بازنشستگان و مستمریبگیران از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده،... 7 خرداد 1403
دستورالعمل فروش اینترنتی نان ابلاغ شد که بر اساس آن امکان فروش غیرحضوری نان با رعایت... 6 خرداد 1403
نظرات شما