نسیم اقتصاد- یونیلیور و شرکت گلستان ایران توافق نامه مشارکت در سرمایه گذاری مشترک را امضا کردند که هدف آن تولید و فروش محصولات غذایی در کشور است.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد، این شرکت جدید سرمایه گذاری مشترک، به توسعه، تولید،  بازاریابی و فروش نام های تجاری و خط تولید محصولات غذایی جدید، خواهد پرداخت. جزئیات بیشتر متعاقبا اعلام خواهد شد.
اوزگور کولوکفاکی  مدیر عامل یونیلیور ایران، آسیای میانه و قفقاز در این باره گفت: " از این که هم افزایی این مشارکت موجب ارتقا هر دو مجموعه خواهد شد، بسیار خوشحالم. ترکیب متخصصین یونیلیور جهانی در امر تحقیق و توسعه، زنجیره تامین و بازاریابی، با متخصصین گلستان در امر غذا، توانمندی در تولید و توزیع محلی، این همکاری را برای  طرفین جذاب کرده که در نهایت به نفع کشور [ایران] خواهد بود".
احمد نصیری پور مدیر عامل شرکت گلستان افزود: " از ایجاد این همکاری با یک مجموعه خوشنام جهانی بسیار خوشحالیم.  شرکت یونیلیور به عنوان یک سازمان متعهد در ایران به خوبی شناخته شده است که اتحاد آن با شرکت گلستان با کارنامه موفق 70 ساله خود قطعاً موجب پیشرفت و رشدی چند برابر، و آینده روشن تری برای ما، مصرف کنندگان و در کل همه مردم ایران خواهد بود. من برای این مشارکت آرزوی موفقیت دارم."
یادداشت برای خبرنگاران و رسانه‌ها:
درباره یونیلیور ایران:
شرکت یونیلیور واردات محصولات خود را به ایران در سال 1380 آغاز نمود. در سال 1382 این شرکت، بعنوان یک نهاد حقوقی با اسم «یونیلیور ایران» بطور رسمی کسب و کار خود را در ایران تنها با 5 کارمند آغاز کرد. در همان سال، یونیلیور ایران کارخانه خود را در قزوین احداث نمود. خط تولید کارخانه قزوین در سال 1384 با تولید صابون لوکس فعال گردید و به دنبال تولید صابون لوکس، تولید شامپوهای سان سیلک و کلیر، خمیر‌ دندان‌های سیگنال و کلوز آپ و چای لیپتون آغاز گردیدند. در حال حاضر تولیدات کارخانه یونیلیور ایران شامل صابون لوکس، چای و همینطور مواد شوینده و تمیز کننده (سیف، دامستوس) می‌باشد. امروز یونیلیور ایران 400 کارمند رسمی دارد.
یونیلیور ایران توسعه پایدار و نیز تعهد اجتماعی را از طریق برند‌های خود، دنبال می‌کند. پرو‍ژه «بهداشت مدرسه» با برند دامستوس با هدف پرورش نسل‌های سلامت و بالا بردن سطح آگاهی بهداشت دانش آموزان از طریق آموزش مناسب بهداشت انجام پذیرفت را می‌‌توان مثالی دانست از توسعه پایدار و تعهد اجتماعی یونیلیور.
علاوه بر موارد ذکر شده باید به این موضوع نیز اشاره داشت که از سال 1393، کارخانه یونیلیور در قزوین، با هدف حمایت از محیط زیست ایران، ازارسال زایدات تولید به محل دفن جلوگیری کرده است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر یونیلیور ایران به سایت visit http://www.unileveriran.ir مراجعه نمایید.
درباره گلستان:
مجموعه گلستان از ابتدای دهه 30 مسیر خود را با هدف تولید و توزیع چای بنیان نهاد و در آذر ماه 1340 با نام تجاری "شرکت گلستان" به ثبت رسید. مسیری که با اعتقاد به اهمیت سلامتی، ایمان به تاثیر اندیشه و کردار نیک در کسب و کار و تلاش برای تولید سالم‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات غذایی طی نموده است.
این مجموعه امروزه با بیش از 400  محصول و کارآفرینی برای بیش از 2500 نفر، همچنان می‌کوشد تا علاوه بر ارائه محصولات باکیفیت و درجه یک، نقش خود را در گسترش فرهنگ سلامت جامعه به خوبی ایفا کند. در همین راستا شرکت گلستان همواره رعایت بالاترین استانداردهای کیفی در تولید مواد غذایی را سرلوحه کار خود قرار داده و با استفاده از به‌روزترین دستگاه‌های تولیدی به ارائه کالای باکیفیت و سالم برای حمایت همیشگی از سلامت مصرف‌کنندگان می‌پردازد.
ارتباط با دفتر روابط عمومی یونیلیور ایران:
مدیر ارتباطات و روابط خارجی: نازنین  مرادی
تلفن: داخلی– 540 87719 021
nazanin.moradi@unileveriran.comپست الکترونیک: 
ارتباط با دفتر روابط عمومی گلستان:
مدیر بازاریابی و همکاری های خارجی: مهدیه داودی
تلفن: 48637701 021
 mdavoodi@golestan.com پست الکترونیک: 

لینک کوتاه
یونیلیور شرکت گلستان توافق نامه مشارکت سرمایه گذاری مشترک احمد نصیری پور اوزگور کولوکفاکی