نسیم اقتصاد- به گفته یعقوبی میاب، تعداد اندکی از دانشجویان ایرانی از خدمات صرافی هایی استفاده کرده اند که مورد وثوق طرف مالزیایی نبوده ،بنابراین حواله های آنها برگشت خورده که با رایزنی های به عمل آمده درنظر است تا صرافی های معتبر جایگزین آنها شود.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از نود اقتصادی، مدیرکل بین الملل بانک مرکزی ، بانک اماراتی nbd را یکی ازبانک هایی دانست که  بعد از تشدید شدن تحریم های بین المللی علیه شبکه بانکی کشور،رابطه کارگزاری خود رابا شبکه بانکی ایران  قطع کرده و افزودکه  اطلاعیه اخیر این بانک  گویای اعمال محدودیت برای معدود ایرانی هایی است که  نزد این بانک در امارات متحده عربی حساب بانکی داشته اند.
حسین یعقوبی میاب تاکید کرد که این موضوع چیز تازه و مهمی نیست زیرا این بانک سال ها است که روابط بانکی خود را با شبکه بانکی و موسسات  مالی و اقتصادی ایران  قطع کرده است و ادامه داد که این بانک در مراودات بین بانکی ایران هیچ وزنی ندارد.
وی، درباره مسدود شدن حساب تعدادی از دانشجویان ایرانی نزد بانک های مالزیایی ،این خبر را از اساس ناصحیح دانسته و تکذیب کرد و گفت که مشکل به وجود آمده برای تعدادی از دانشجویان،صرفا" فنی و تکنیکی بوده  است.
به گفته یعقوبی میاب، تعداد اندکی از دانشجویان ایرانی از خدمات صرافی هایی استفاده کرده اند که مورد وثوق طرف مالزیایی نبوده ،بنابراین حواله های آنها برگشت خورده که با رایزنی های به عمل آمده درنظر است تا  صرافی های معتبر جایگزین آنها شود.
وی اظهار داشت که درمالزی، به هیچ عنوان حساب  ایرانی ها مسدود نشده است.
 

لینک کوتاه
بانک مرکزی حسین یعقوبی بانک اماراتی nbd

اخبار مرتبط

نظرات شما