نسیم اقتصاد- ارزش هر واحد بیت کوین در آخرین روز معاملات هفته جاری میلادی در مقایسه با رکورد افزایش آن بیش از 1300 دلار کاهش پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از کوین مارکت کپ، قیمت بیت کوین که بعنوان محبوب ترین ارز مجازی جهان هم محسوب می شود در آخرین روز معاملات هفته جاری میلادی به کمتر از 6 هزار و 500 دلار در هر واحد رسید  که حاکی از کاهش ارزش بیش از یکهزار و 300 دلاری این ارز رمزنگار دارد.
در همین حال در آخرین ساعات معاملات روز جمعه هر واحد بیت کوین در برابر 6 هزار و 499 دلار معامله شد که در مقایسه با قیمت دو روز قبل خود که بیشترین رقم را ثبت کرده بود، 17 درصد افت نشان می دهد.
بر همین اساس در روز چهارشنبه قیمت بیت کوین با یک رکورد استثنایی به 7 هزار و 888 دلار در هر واحد رسید که بعداز 48 ساعت بیش از یکهزار و 300 دلار کاهش پیدا کرد و در حقیقت یک سقوط آزاد به معنی واقعی کلمه را تجربه کرد.
اگر چه قیمت بیت کوین با تنزل روبرو شده است؛ اما بیت کوین نقد با 35 درصد افزایش تقریبا 850 دلار معامله شد و اندکی بعد به رقم 772 دلار رسید. بر پایه این گزارش سرمایه بازار بیت کوین تقریبا 108 میلیارد دلار برآورد می شود.
 

لینک کوتاه
بیت کوین ارز مجازی قیمت بیت کوین

اخبار مرتبط

نظرات شما