نسیم اقتصاد- در شش ماهه اول امسال، طرح توسعه 83 دستگاه پست هوائی و بهینه سازی 48 ایستگاه هوائی توریع برق در استان سمنان به اجرا درآمده است.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از پاون، مهندس سیدمحمد حسینی نژاد معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان با عنوان این مطلب گفت: عملیات احداث 64 هزار متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف زمینی و هوائی، از دیگر اقدامات واحدهای اجرائی این شرکت به شمار می رود.
وی بیان داشت: در راستای پایداری و ارتقای ضریب اطمینان شبکه ، 45 هزار متر خطوط برق رسانی هوائی در استان، اصلاح و بهسازی شده است.
وی با اشاره به این که تعداد یک هزار و 285 دستگاه سرچراغ جدید روشنائی معابر در سطح استان نصب گردیده افزود: تعویض یک هزار و 857 عدد لامپ سوخته معابر، از جمله فعالیت های صورت گرفته در عرصه خدمات دهی محسوب می شود.
معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان  اظهار داشت: با جذب بیش از سه هزار مشترک جدید، هم اینک شرکت توزیع برق استان سمنان به 363 هزار مشترک برق خدمات ارائه می نماید.
وی تصریح کرد : برای اجرای طرح های توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی مورد اشاره مبلغ 62 میلیارد و 505 میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.
 

لینک کوتاه
مهندس سیدمحمد حسینی ایستگاه هوائی توزیع برق طرح توسعه برق رسانی هوائی

اخبار مرتبط