نسیم اقتصاد- به پیشنهاد کمیته امور ایثارگران و تصویب هیئت مدیره این شرکت، مجتمع آبرسانی به 41 روستای شهرستان تیران و کرون با عنوان "مجتمع آبرسانی شهید مدافع حرم محسن حججی" نامگذاری شد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از پاون، محمدحسین قرائتی مدیرعامل شرکت آبفار استان اصفهان با اشاره به شهادت شهید مدافع حرم، «محسن حججی» گفت: شهید حججی، نمادی از مقاومت در عصر ماست که دین خودش را به انقلاب، اسلام و رهبری ادا کرد.
وی با تاکید بر حضور کارکنان این شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام گفت: به منظور پاسداشت مقام والای شهدای مدافع حرم و تجلیل از مجاهدت‌ها و ایثارگری شهید حججی، با موافقت اعضای هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان، مجتمع آبرسانی 41 روستایی شهرستان تیران و کرون به نام شهید مدافع حرم محسن حججی نامگذاری شد.
مجتمع آبرسانی به 41 روستای شهرستان تیران و کرون، شامل 160 کیلومتر خط انتقال، 300 کیلومتر شبکه توزیع، 6 ایستگاه پمپاژ، 6 حلقه چاه و 12000 مترمکعب مخازن ذخیره، به عنوان بزرگ‌ترین مجتمع آبرسانی روستایی غرب استان اصفهان، آب شرب بیش از 45 هزار نفر از روستائیان غرب استان اصفهان را تأمین می‌کند.
گفتنی است شهرستان تیران و کرون، در مجاورت شهرستان نجف آباد زادگاه شهید محسن حججی واقع شده است.
 

لینک کوتاه
محمدحسین قرائتی مجتمع آبرسانی شهیدمحسن حججی

اخبار مرتبط

نظرات شما