نسیم اقتصاد- وزیر نیرو با ارسال پیامی از تلاش و فعالیت تمامی کارکنان و فعالان صنعت آب و برق در طول دولت یازدهم قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از پاون، متن پیام مهندس حمید چیت‌چیان وزیر نیرو به شرح زیر است:
همکاران گرامی و ارجمند
خداوند بزرگ را سپاسگزارم که توفیق عنایت فرمود تا دوره‌ای طولانی از فعالیت شغلی خود را در جمع با صفا و پرمحبت شما همکاران گرامی در راه ارائه خدماتی حیاتی و زیربنایی به مردم عزیز ایران اسلامی سپری نمایم. افتخار بزرگی است که خادمان مردم بتوانند با عزم و اراده بر موانع و محدودیت‌ها غلبه نموده و در ارایه خدمات فراگیر آب و برق، پاسخگوی نیازها و انتظارات به حق مردم شریف کشور باشند و در ایجاد زیرساخت‌های توسعه گام‌های بزرگی را بردارند.
کارنامه چهارساله وزارت نیرو در دولت یازدهم گواه عزم، اراده، پشتکار و اهتمام همکاران و انجام اقدامات عظیمی است که به دست مجموعه توانمند وزارت نیرو رقم خورده است. جا دارد ضمن سپاس مجدد به درگاه خداوند منان از تلاش بی‌­دریغ و همت بلند یکایک همکاران ستادی، شرکت‌های مادر تخصصی و شرکت‌های تابعه و وابسته و همچنین همکاری پشتیبانان عرصه آب و برق یعنی مراکز آموزشی و تحقیقاتی، مهندسین مشاور، پیمانکاران و سازندگان تشکر نمایم.
از خانواده­‌های محترم و معزز همکاران عزیز نیز که نمایندگان خود را در عرصه کار جهادی وزارت نیرو یاری نموده‌­اند، صمیمانه قدردانی می­کنم.
با اذعان به این حقیقت که آنچه در طول چهار سال تصدی اینجانب به عنوان وزیر نیرو محقق شده، از لطف پروردگار و حاصل زحمات شما بزرگواران بوده است، از خداوند متعال توفیق و سربلندی شما عزیزان را مسئلت دارم.
 

لینک کوتاه
مهندس حمید چیت‌چیان وزیر نیرو صنعت آب و برق

اخبار مرتبط

نفت در سراشیبی کاهش قیمت

نفت در سراشیبی کاهش قیمت

قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه بازار آسیا، تحت تاثیر دورنمای بالا ماندن نرخ‌های بهره... 2 خرداد 1403

نظرات شما