نسیم اقتصاد- مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین سود قطعی بیمه زندگی «مان» را برای سال 1395، 21 درصد اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه ایران معین، ابراهیم حمیدی در برنامه آموزشی و مراسم تقدیر از نمایندگان برتر فروش بیمه زندگی «مان» استان فارس و در خصوص گام های اولیه شکل‌گیری و ورود بازار بیمه زندگی مان صحبت می کرد، این مطلب را اعلام کرد.
وی با اشاره به ساختار گسترده بیمه ایران اظهار داشت: شرکت بیمه ایران معین تمام تلاش خود را کرده است تا با انعطاف‌پذیر کردن و چابک سازی فرآیند طراحی و توسعه محصول و با مشارکت تمام بخش‌ها و ظرفیت‌های شرکت بیمه ایران، بیمه زندگی «مان» را پشتیبانی کند.
حمیدی افزود: ظرفیت‌های خیلی خوبی در بیمه ایران وجود داشت و ما تلاش کردیم تا از این ظرفیت‌های خالی استفاده کنیم و به لطف خداوند با موفقیت این محصول، موجب تأثیرگذاری در سیاست گذاری‌های کلان بیمه‌های زندگی در کشور شدیم.
مدیرعامل بیمه ایران معین ضمن توضیح در خصوص مراحل طراحی محصول و مدل کسب و کار بیمه زندگی «مان» از شبکه فروش خواست تا محصول را بشناسند و با توجه به نیازهای مشتری آن را بفروشند؛ در توضیحات به مشتری صداقت داشته باشند و به وفاداری مشتری اهمیت دهند و هرگز در ارائه بیمه زندگی به مشتریان غلو نکنند.
وی سپس تأکید کرد: قبل از آنکه به درآمدهای حاصل از فروش فکر کنیم باید به ارزشمندی فروش این محصول و خدمتی که می‌توانیم به مردم داشته باشیم فکر کنیم؛ با این رویکرد قطعا مردم بیشتر به ما اعتماد خواهند کرد و بهتر خواهیم فروخت.
حمیدی با ابراز خرسندی از فروش بیمه زندگی «مان» گفت: تاکنون توانسته‌ایم امنیت خاطر برای بیش از 750 هزار خانواده را ایجاد کنیم و تلاش می‌کنیم تا این رکورد را افزایش دهیم چرا که بخش عمده مردم جامعه ما بیمه زندگی ندارند و به این محصول نیاز دارند.
وی همچنین از نمایندگان عمومی و مسئولین استان خواست تا از نمایندگان تخصصی فروش بیمه‌های عمر که به تازگی در قالب آئین نامه 54 کد نمایندگی گرفته‌اند و وارد بازار کار شده‌اند، حمایت کنند.
مدیرعامل بیمه ایران معین در بخش پایانی سخنانش با اشاره به رتبه خوب استان فارس در فروش بیمه زندگی «مان» از مدیریت، همکاران و شبکه فروش این استان تشکر کرد و به شبکه فروش مژده داد که در سال جدید نیز از شرکت‌هایی خواهیم بود که با توجه به شرایط اقتصادی بازار، سود قابل توجهی پرداخت خواهیم کرد.
وی افزود: ما برای رسیدن به این مهم تلاش‌های زیادی کرده‌ایم که مهم ترین آنها جدا کردن درآمد حاصل از بیمه زندگی «مان» از سایر حساب ها و سرمایه‌گذاری متمرکز برای این محصول بوده است.
 

لینک کوتاه
بیمه ایران معین ابراهیم حمیدی سود قطعی بیمه زندگی

اخبار مرتبط

نظرات شما