نسیم اقتصاد- مدیرعامل آب منطقه ای استان البرز گفت: با اجرای سند توسعه آب البرز 142 میلیون متر مکعب صرفه جویی در منابع آب این استان محقق می شود.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از پاون، چهارمین نشست شورای حفاظت از منابع آب استان البرز با حضور استاندار ، معاون عمرانی، فرمانداران و سایر اعضای این شورا در محل استانداری البرز برگزار شد.
این جلسه با سخنان مهندس "بهزاد پارسا" مدیرعامل این شرکت پیرامون مراحل انجام مصوبات جلسات قبلی آغاز و ضمن تشکر از زحمات دستگاه های اجرایی استان خواستار همکاری تمامی دستگاه ها در تهیه و تنظیم سند توسعه آب استان البرز ادامه یافت.
پارسا در ادامه با اشاره بر استفاده 86 درصدی از منابع آب تجدیدپذیر در استان البرز توجه به مدیریت این منابع ارزشمند را یک اصل و هدف مهم برای استان برشمرد و بر لزوم برنامه ریزی در طرح آمایش سرزمین برای مدیریت بهینه مصرف این منابع تأکید کرد.
سپس مهندس سید حمید طهایی استاندار البرز از تهیه سند توسعه آب استان تشکر و این سند را یک سند قابل قبول با قابلیتهای اجرایی برای تمامی دستگاه های استان نام بردند.
وی از تشکیل کارگروه تخصصی به پیشنهاد مهندس پارسا درخصوص تدوین و رفع معایب این سند خبر دادند.
طهایی از توجه ویژه به فرهنگسازی مدیریت مصرف بهینه منابع آب و استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه ها در این خصوص بعنوان یک اصل مهم یاد کردند و راهکار حیاتی عبور از بحران منابع آب را توجه به موضوع فرهنگ بهینه مصرف آب در تمامی بخشهای جامع برشمردند.
 

لینک کوتاه
اجرای سند توسعه آب بهزاد پارسا صرفه جویی منابع آب

اخبار مرتبط

نظرات شما