نسیم اقتصاد- معاون حقوقی سازمان بورس ضمن اعلام رسیدگی مدیریت پیگیری تخلفات سازمان به تاخیر در ارایه اطلاعات بانک‌ها، صدور رای سلب صلاحیت مدیرعامل بانک خصوصی حاضر در بورس را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از سنا، جعفر جمالی در پاسخ به این سوال که آیا خبر سلب صلاحیت مدیرعامل یک بانک خصوصی به دلیل ارایه اطلاعات غلط و ناقص به بورس و در نتیجه فریب سهامداران صحت دارد یا خیر؟ توضیح داد: سازمان بورس حسب وظیفه قانونی و به عنوان مقام ناظر بازار سرمایه کشور بر رعایت مقررات حاکم بر افشا و ارایه اطلاعات و نظم تعریف شده در این زمینه نظارت می کند.
معاون حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار اظهارداشت: سازمان بورس حسب وظیفه قانونی و به عنوان مقام ناظر بازار سرمایه کشور بر رعایت مقررات حاکم بر افشا و ارایه اطلاعات و نظم تعریف شده در این زمینه نظارت می کند.
وی گفت: در همین راستا رسیدگی به نحوه اطلاع رسانی و تاخیر در ارایه اطلاعات از سوی بانک ها در دستور کار مدیریت امور پیگیری تخلفات سازمان قرار دارد. منتهی اینکه ورود هیات رسیدگی به تخلفات سازمان به موضوع منتهی به صدور رای مبنی بر سلب صلاحیت مدیران بانکی شده باشد، قویا تکذیب می شود.
 

لینک کوتاه
جعفر جمالی بورس سلب صلاحیت

اخبار مرتبط

بورس منفی شد

بورس منفی شد

بازار سرمایه در روز جاری 3737 واحد کاهش یافت و شاخص کل به رقم دو میلیون و 281 هزار واحد رسید. 10 اردیبهشت 1403

بورس ریخت

بورس ریخت

تالار شیشه‌ای در آخرین روز کاری هفته با افت مواجه شد؛ به طوری که شاخص کل با کاهش بیش از 13... 23 اسفند 1402

نظرات شما