نسیم اقتصاد- محمدی گفت: شرکت‌های ترکیبی که در میان 500 شرکت برتر انتخاب شده‌اند، در سال‌های گذشته نیز بوده و شانس رقابت بیشتری داشته اند.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از خبرنگاران جوان، محمد علی محمدی ، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در خصوص درنظر گرفتن سهم جداگانه برای شرکت های نوظهور دانش بنیان در رتبه بندی 500 شرکت برتر کشور، اظهار داشت:  ملاک ما برای این انتخاب ، میزان درآمد و اندازه شرکت است و قطعاً شرکت های دانش بنیانی که به تازگی کار خود را شروع کرده اند، نمی توانند در رتبه بندی این شرکت های برتر قرار بگیرند.
وی در ادامه تصریح کرد: برخی از شرکت های موجود ترکیبی هستند، به این معنا که از قبل فعالیت و درآمد خوبی داشته و بعد، فعالیت های دانش بنیان را هم به پروسه تولید خود وارد کرده اند.
محمدی افزود: این نوع شرکت های ترکیبی که در میان 500 شرکت برتر انتخاب شده‌اند، در سال های گذشته نیز بوده و شانس رقابت بیشتری داشته اند.
مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی کشور اذعان داشت: گفتگوهایی با معاونت اجرایی ریاست جمهوری صورت گرفته تا ملاک های جداگانه‌ای برای انتخاب شرکت های دانش بنیان موفق در نظر گرفته شود.
وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم در سال 96 بتوانیم رقابت جداگانه‌ای برای تعیین شرکت های برتر دانش بنیانی که به تازگی پا گرفته اند، تشکیل دهیم.
 

لینک کوتاه
شرکت های دانش بنیان محمد علی محمدی

اخبار مرتبط

نظرات شما