نسیم اقتصاد- در مراسمی با حضور "رضا کامران"، معاون شعب و امور مشتریان و جمعی از مدیران بانک گردشگری، ساختار و تیم جدید مرکز تماس این بانک آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد، در مراسمی با حضور "رضا کامران"، معاون شعب و امور مشتریان و جمعی از مدیران بانک گردشگری، ساختار و تیم جدید مرکز تماس این بانک آغاز به کار کرد. به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری بر اساس ساختار جدید تدوین شده، از این پس این مرکز به شکل 24 ساعته و تحت نظارت شرکت «باشگاه گردشگری ایرانیان» که از شرکت های عضو گروه مالی گردشگری است، خدماتی چون راهنمایی مشتریان در خصوص مسائل بانکی، ثبت شکایات و پیشنهادات، رفع مشکلات اضطراری بانکی و معرفی خدمات و محصولات بانک گردشگری را انجام خواهد داد.
گفتنی است این مرکز بعد از گذراندن دوره های آموزشی سخت افزاری و نرم افزاری برای پاسخگویان به شکل رسمی آغاز به کار کرده است. مشتریان بانک گردشگری و عموم مردم می توانند با تماس با شماره 23950 از خدمات این مرکز در تمام روزهای هفته و تمام ساعات شبانه روز بهره مند شوند.
 

لینک کوتاه
بانک گردشگری مرکز تماس رضا کامران