نسیم اقتصاد- مدیر امور آب و فاضلاب شهری قائمشهر از اصلاح و توسعه 1483 متر شبکه آبرسانی طی یک ماه اخیر در این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل ازپاون، مهندس «عبدالرضا سعیدی» مدیر امور آب  و فاضلاب شهری قائمشهر با بیان اینکه در این مدت 119 فقره انشعاب آب استاندارد سازی شده است، گفت: نسبت به رفع 344 مورد اتفاقات اعم از ترکیدگی، شکستگی و خرابی و... نیز اقدام شد.
وی، به راه اندازی دستگاه کلرزنی EMEC  در ورودی مخزن شهر ارطه توسط واحد تاسیسات امور آبفاشهری قائمشهر اشاره و تصریح کرد: این اقدام  برای گندزدایی آب چاه این شهر انجام شد.
مدیر امور آبفاشهری قائشمهر، از ملبس شدن کارکنان اتفاقات به لباس فرم و متحدالشکل و نیز درج اتیکت سامانه 122 بر خودروهای اتفاقات این امور خبر داد و گفت: این اقدام در راستای ارتقای ایمنی کارکنان اتفاقات و کاهش خطرات احتمالی صورت گرفت.
سعیدی، بازدید کارشناس حوزه اداره کل مدیریت بحران استانداری و مدیر پدافند غیرعامل شرکت آبفاشهری مازندران از محل حفرچاه زمین ملک کلا از پروژه اعتبارات ماده 10 و 12 مدیریت بحران  را از دیگر اقدامات صورت گرفته در امور قائمشهر طی یک ماه اخیر عنوان کرد.
 

لینک کوتاه
عبدالرضا سعیدی توسعه شبکه آبرسانی

اخبار مرتبط

نظرات شما