نسیم اقتصاد- رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از امضای تفاهم نامه مشترک بین سازمان بورس و دانشگاه تهران در حوزه فناوری اطلاعات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از خبرنگاران جوان، شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نشست خبری امضای تفاهم نامه مشترک بین سازمان بورس و دانشگاه تهران در حوزه فناوری اطلاعات اظهار داشت: دانشگاه تهران به نوبه خود جایگاه ویژه و سابقه تاریخی در کشور داشته و  در حوزه فناوری و رباتیک قوی عمل کرده است.
وی در ادامه افزود: با امضای این تفاهم نامه می توان به ایجاد ساختار بین دو حوزه و به روز رسانیِ دانش و فناوری به بورس کمک شایانی کرد.
شاپورمحمدی با بیان اینکه بازار سرمایه ایران بر 4 نهاد بورسی فعال است، عنوان کرد: این نهادها شامل بورس تهران، بورس کالا، ابورس نرژی، فرابورس، بورس کالا با بیش از 80 هزار میلیارد تومان بر انواع محصولات پتروشیمی، کشاورزی و فلزات استوار است.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از استقبال موتور معاملات در کشور گفت: تمام تلاش برآن است که تنها محدود به این موتور معاملاتی نباشیم و آمادگی خود را برای گسترش این بخش اعلام کرده ایم.
به گفته شاپور محمدی حمایت از پایان نامه ها از برنامه های اصلی سازمان بورس است.
 

لینک کوتاه
سازمان بورس شاپور محمدی فناوری اطلاعات دانشگاه تهران

اخبار مرتبط

نظرات شما