نسیم اقتصاد- دوازدهمین نمایشگاه بین المللی برق، الکترونیک و تجهیزات وابسته، از تاریخ 29 تیر الی یکم مرداد ماه 1396 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از پاون، این رویداد سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند حوزه برق و الکترونیک برپا می‌شود و فرصت بسیار مناسبی را فراهم می‌آورد تا شرکت‌های فعال، دستاوردها و محصولات خود را به منظور بازدید دست اندرکاران و متخصصان این حوزه عرضه کنند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازار، سمت و سوی فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را برای حضور هرچه بهتر و بیشتر در شرق کشور هدایت نمایند.
این دوره از نمایشگاه همانند دوره‌های پیشین تمامی زنجیره تأمین برق و الکترونیک را زیر یک سقف گرد می‌آورد و جایگاه منحصر یه فردی را برای مشارکت کنندگان فراهم می‌نماید تا در آن با افراد مؤثر این صنعت ارتباط برقرار نمایند و با مدیران و صاحب نظران دیدار داشته باشند.
برگزارکننده این رویداد، شرکت "مدیریت بین المللی، تجارت و رویداد آرسا" با برپایی آیینی با حضور متخصصین، فعالان، بازرگانان و صاحبان صنعت برق در حوزه‌های تولید، انتقال و توزیع برق به معرفی برنامه‌های اختصاصی و ویژه این نمایشگاه خواهد پرداخت.
 

لینک کوتاه
حوزه برق و الکترونیک نمایشگاه بین المللی برق، الکترونیک و تجهیزات وابسته صنعت برق

اخبار مرتبط